2002 automaattiloota pimeni
-
- Uusi jäsen
- Viestit: 3
- Liittynyt: To Syys 22, 2016 8:05 pm
#1
Aamulla antoi moottorin vika valon mutta auto toimi moitteettomasti. Töistä lähtiessä pääsin n. 20 km kun jysäytti vikamoodin päälle. Nilkutin sillä kakkosella liittymään jossa jouduin jonossa pysähtymään. Siihen se matka loppui, ei eteen eikä taakse. Pieni nytkähdys ehkä kun laittaa vaihteen mutta ei liiku ei. Vähän vaihteistoöljyä oli purskauttanut, liekö siitä äkkivaihtamisesta sadankahdenkympin vauhdista. Ohjausyksikön B-osa ja laatikkoöljyt vaihdettu puoli vuotta sitten. Olisiko silloin jo ollut oireita. Hyviä arvailuja saa heittää, kiitos.
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 352
- Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3,3
- Varustetaso: Limited
#3
onko moottorin jäähdytin/vaihteiston jäähdytin vaihdettu milloin?
Tahtovat hapettua siten että menee jäähdytin nesteet ja vaihteistoöljyt sekaisin
Tahtovat hapettua siten että menee jäähdytin nesteet ja vaihteistoöljyt sekaisin
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
-
- Uusi jäsen
- Viestit: 3
- Liittynyt: To Syys 22, 2016 8:05 pm
#4
Sori tämä luova tauko vastauksissa.
Joo, ei ole ihan öljyissä eikä edes solenoideissa vika.
Jäähdytin on näköjään vaihdettu jo parempaan eli nesteet ja öljyt pysyvät omilla puolillaan.
Mitään mittariongelmia ei ole ollut.
Epäilen itse momentinmuunninta mutta sepä selviää vielä lähi päivinä tai viikkoina, miten ehtii.
Pudotan laatikon irti ja puran osiin: Jos se on tehty, sen voi korjata!
Aika hyvin löytyy matskua netistä kun jaksaa kaivaa esim. youtubesta.
Laatikko on siis 2001 ja siitä eteenpäin 41TE (ultra drive) A604.
Joo, ei ole ihan öljyissä eikä edes solenoideissa vika.
Jäähdytin on näköjään vaihdettu jo parempaan eli nesteet ja öljyt pysyvät omilla puolillaan.
Mitään mittariongelmia ei ole ollut.
Epäilen itse momentinmuunninta mutta sepä selviää vielä lähi päivinä tai viikkoina, miten ehtii.
Pudotan laatikon irti ja puran osiin: Jos se on tehty, sen voi korjata!
Aika hyvin löytyy matskua netistä kun jaksaa kaivaa esim. youtubesta.
Laatikko on siis 2001 ja siitä eteenpäin 41TE (ultra drive) A604.
-
- Uusi jäsen
- Viestit: 3
- Liittynyt: To Syys 22, 2016 8:05 pm
#5
Planeettapyörästöhän se siellä oli aika kappaleina. Melkein kaikki rattaat sirpaleina, ihan kuin olisi ollut voiteluongelmaa.
Tilasin Jenkeistä käytetyn, ei montaa kymppiä maksanu. Nyt vaan ootellaan että posti kulkee. Tulliin jää varmaan mutta eipä sekään kymppiä enempää kustanna.
Onneksi ei ole elämä kiinni tästä autosta. Saa nähdä ehtiikö leima mennä umpeen ennenkun taas liikkuu.
Tilasin Jenkeistä käytetyn, ei montaa kymppiä maksanu. Nyt vaan ootellaan että posti kulkee. Tulliin jää varmaan mutta eipä sekään kymppiä enempää kustanna.
Onneksi ei ole elämä kiinni tästä autosta. Saa nähdä ehtiikö leima mennä umpeen ennenkun taas liikkuu.
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 352
- Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3,3
- Varustetaso: Limited
#6
Laakeri hajoaa ja kulkeutuu sieltä planeettapyörästön vierestä tai läpi ja jälki on sitten sen mukaista.
Totta tilasit myös repairkitin eli kitkapinnat ja tiivisteet?
Totta tilasit myös repairkitin eli kitkapinnat ja tiivisteet?
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa