300 M

300C, 300M..
raimoj2
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: Ti Marras 08, 2016 6:08 pm

#1

Viesti Kirjoittaja raimoj2 »

Etsin uutta harrasteautoa. Omistin Lincoln Mark VII kuusivuotta ja luovuin siitä parivuotta sitten nyt olisin kiinnostunut 300 M:stä. Olen hieman kuulut huolestuttavia tietoja 3.5 että olisi runkolaakerivikoja. Nettiautossa olisi eräs auto joka todella kiinnostaisi. Miten sitä tulisi tutkia ja ottaa selvää huolloista jne. Mihin pitäisi kiinnittää huomiota ? Saisinko rehellisiä arvioita 300 M:stä. Saisiko eläkeläinen hyviä neuvoja. 300 M todella kiinnostaisi.
rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 383
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#2

Viesti Kirjoittaja rantpe »

Moi.Minulla on 300M 1999 2.7l EER-moottori, auto ollut viime vuoden maliskuusta saakka . Takavakaajan oikean puolen hela laitettu ja perjantaina raidepään sisemmät helat ei muuta ollut eikä ole tiedossa ,auto tosi lämmin hyvä ajaa myös huonoilla keleillä polttimot olen vaihtanut Xenoneihin(Lähivalo) Hyvä kyyti oikein mukava auton malli tuntuu olevan hyvin alaarvostettu. Jos olisin tiennyt miten hyvä auto niin olisin ostanut paljon aiemmin. Osia kannattaa ostaa Ebaystä. Ja Jenkkiosat /Salossa hyvä palvelu. Myös poistoosia kannattaa jos tietää vara-osa numerot Autokeskuksesta.Olen jotain pisteosia ostanut jos joskus tulee tarvetta.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa