Ennenkin tätä asiaa on käsitelty, mutta onko kenelläkään tietoa/ kokemuksia josko koodi aiheutuu sähköpiuhojen liitoksista yms.
Turbiinilukko vaikuttaa toimivan ihan ok, mutta vikavalon kuittaamisen jälkeen valo syttyy uudestaan epämääräisen kilometrimäärän päästä ihan norminopeudessa, jossa lukko vaikuttaa olevan kiinni. Lukko vapautuu karvan alle 70 km/h nopeudessa, eikä varvimittari "vispaa", vaan vauhti ja kierrokset pysyy tasaisina.
Lukko kytkeytyy kylmälläkin moottorilla, kun on ajettu puolen kymmentä kilometriä. Siis vaikuttaisi pelaavan ihan normaalisti muuten, mutta sytyttää merkkivalon jossain kohtaa.
Lueskelin jenkkiläistä foorumia, jolla kirjoiteltiin jostain paineanturin herkkyydestä, joka sitten aiheuttaa hämminkiä, kun laatikko on jo vähän kulunut ja paineet vin vähän alentuneet. Minun voikulla on ajettu vasta 250 tuhatta, ei pitäis olla vielä mitään varsinaista kulumisesta aiheutuvaa häiriötä.
Tietääkö joku tästä jotain?
Vaihdeaskin vikakoodi p740
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 352
- Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3,3
- Varustetaso: Limited
#3
Ei varsinaisesti liity asiaan mutta kun laatikon kestostakin oli puhe niin Joku viisas joskus maininnut että näillä laatikoilla (41te) pääsee tässä autossa n 200 000 km ja sitten se on huoltoa vailla
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 352
- Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3,3
- Varustetaso: Limited
#5
En nyt tarkoittanut tuolla huollolla öljyn ja suodattimen vaihtoja vaan muita kuluvia osia..
Muistaakseni tuosta P0740 vikakoodista oli jokin tiedotekkin..
Muistaakseni tuosta P0740 vikakoodista oli jokin tiedotekkin..
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa