Nelosen kipinä pätkii!?

PT Cruiser vuosimallit 2000-2010
JanappaX
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: Pe Marras 21, 2014 11:09 am
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring, PT-Cruiser
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 2.7 V6, 2.4 Turbo
Varustetaso: Limited, GT

#1

Viesti Kirjoittaja JanappaX »

Kertokaa joku, mistä lähteä vikaa etsimään/korjaamaan!? 2.4L turbo nykii tyhjäkäynnillä... Moottorivalo syttyy ja heittää vikakoodin p0304... Tulpanjohdot vaihdettu ja ykkösen ja nelosen tulpat koitettu vaihtaa keskenään... Ei auttanu...!???
Tousta
Ylläpito
Ylläpito
Viestit: 208
Liittynyt: To Syys 25, 2014 12:25 am
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring
Vuosimalli: 2005

#2

Viesti Kirjoittaja Tousta »

Vähäsen vanhahko aihe, mutta löytyikö vikaa?
2.4 L 2005 Sebring
JanappaX
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: Pe Marras 21, 2014 11:09 am
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring, PT-Cruiser
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 2.7 V6, 2.4 Turbo
Varustetaso: Limited, GT

#3

Viesti Kirjoittaja JanappaX »

Tousta kirjoitti:Vähäsen vanhahko aihe, mutta löytyikö vikaa?
En ole vielä kerrinnyt perehtyyn, kun omassa käytössä toimii... Vaimolla, kun on liikennevalo pysähdyksiä, niin ongelmat tulevat.
Hassua ettei ketään tiedä mitään vihjeitä antaa, vaikka tuntuisi olevan aikas yleinen ongelma.
druiddi
Jäsen
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: Su Touko 31, 2015 11:11 am

#4

Viesti Kirjoittaja druiddi »

Ei välttämättä sovi tähän mutta itellä 02 sebring 2l, teki saman pätkytti tyhjäkäynilla (lämpimänä) vaihdoin tulpat ja nyt käy ku enkeli;)
Koita, jos se tepsii.
JanappaX
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: Pe Marras 21, 2014 11:09 am
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring, PT-Cruiser
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 2.7 V6, 2.4 Turbo
Varustetaso: Limited, GT

#5

Viesti Kirjoittaja JanappaX »

Terve taas
Tiedoks muille asian kans painiville... Sain vian korjattua.
Eli pätkiminen vaan paheni ja sitten tuli käynnin mukaan vihellys... Starttipilotin ruiskuttaminen ei tuntunu auttavan.
Sitten löytyki samallaiset oireet ja niitten perusteella jäähdytysletkun alle imusarjan juureen trruikkimaan... Käynti parani.
Eli sisempi imusarjan tiiviste oli rikki... se vaihtoon ja taas pelittää...
JanappaX
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: Pe Marras 21, 2014 11:09 am
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring, PT-Cruiser
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 2.7 V6, 2.4 Turbo
Varustetaso: Limited, GT

#6

Viesti Kirjoittaja JanappaX »

Terve taas
Tiedoks muille asian kans painiville... Sain vian korjattua.
Eli pätkiminen vaan paheni ja sitten tuli käynnin mukaan vihellys... Starttipilotin ruiskuttaminen ei tuntunu auttavan.
Sitten löytyki samallaiset oireet ja niitten perusteella jäähdytysletkun alle imusarjan juureen trruikkimaan... Käynti parani.
Eli sisempi imusarjan tiiviste oli rikki... se vaihtoon ja taas pelittää...
turboapc
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited

#7

Viesti Kirjoittaja turboapc »

Hyvä kun jaksoit vastata tänne.. Autttaa muita asian osaisia :D
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
cdv70
Tietäjä
Tietäjä
Viestit: 64
Liittynyt: Su Loka 12, 2014 9:51 pm

#8

Viesti Kirjoittaja cdv70 »

JanappaX kirjoitti: Ke Touko 25, 2016 9:13 am Terve taas
Tiedoks muille asian kans painiville... Sain vian korjattua.
Eli pätkiminen vaan paheni ja sitten tuli käynnin mukaan vihellys... Starttipilotin ruiskuttaminen ei tuntunu auttavan.
Sitten löytyki samallaiset oireet ja niitten perusteella jäähdytysletkun alle imusarjan juureen trruikkimaan... Käynti parani.
Eli sisempi imusarjan tiiviste oli rikki... se vaihtoon ja taas pelittää...
Kiitos kun jaoit tiedon, vaikket apuja täältä saanutkaan. Liian usein apuja saanut haihtuu foorumilta, kun ongelma on ratkennut. Oisin peukuttanut jos olisi mahdollista. :)
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa