Vanhemmat sekä uudemmat Voyagerit
pleitor
Uusi jäsen
Viestit: 2 Liittynyt: Ma Helmi 19, 2018 9:29 pm
Viesti
Kirjoittaja pleitor » Ma Helmi 19, 2018 9:34 pm
Katsuri bongas seuraavan OBD herjan:
P0140 - Ei aktiivi - Lambda-anturi (lohko 1, anturi 2)
Monta lambdaa tuossa on ja mikä se niistä on?
Taitaa olla pimeenä kokonaan lie?
Subbe99
CCoF-Pro
Viestit: 94 Liittynyt: Pe Joulu 22, 2017 9:47 am
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6
Viesti
Kirjoittaja Subbe99 » Ke Helmi 21, 2018 2:08 pm
Kaksihan noita pitäis olla. Se ylempi on ihan mulkussa paikassa ja vaatti erikoistyökalun jotta saa vaihdettua.
Kannattaa varmaan ensin nollata koodit ja katsoa tuleeko herja uudestaan.
masiina
CCoF-Mestari
Viestit: 447 Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6
Viesti
Kirjoittaja masiina » Ke Helmi 21, 2018 6:57 pm
näistä ollut aikaisemminkin juttua. vaikka vikakoodi kohdistuu lambda anturiin,saattaa anturi itsessään olla täysin ehjä.
pleitor
Uusi jäsen
Viestit: 2 Liittynyt: Ma Helmi 19, 2018 9:29 pm
Viesti
Kirjoittaja pleitor » La Helmi 24, 2018 7:01 pm
Nice
Osaatteko sanoa jos on 2 moloo niin onko tuon herjan perusteella ennen kattia vai jälkeen?
Pitää testaa tuo nollaus ekaks...
miccomus
CCoF-Addikti
Viestit: 191 Liittynyt: Ke Huhti 06, 2016 11:35 am
Malli: Grand Voyager V
Vuosimalli: 2008
Viesti
Kirjoittaja miccomus » Ke Helmi 28, 2018 8:42 pm
Ei sen ylemmän vaihtoon mitään erikoistyökaluja tarvita. Miksi? Hyvä hylsy ja akkukäyttöinen mutterinväännin
turboapc
CCoF-Mestari
Viestit: 352 Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited
Viesti
Kirjoittaja turboapc » Ti Maalis 06, 2018 7:30 pm
Oisko tuo kuitenkin kakkos anturi? kun lohko 1 ja anturi 2
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
Subbe99
CCoF-Pro
Viestit: 94 Liittynyt: Pe Joulu 22, 2017 9:47 am
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6
Viesti
Kirjoittaja Subbe99 » La Maalis 17, 2018 1:41 pm
miccomus kirjoitti: ↑ Ke Helmi 28, 2018 8:42 pm
Ei sen ylemmän vaihtoon mitään erikoistyökaluja tarvita. Miksi? Hyvä hylsy ja akkukäyttöinen mutterinväännin
Lienee sitten eri paikassa kuin -97 mallissa. Siinä ainakin oli ihan mulkvistissa paikassa tuo ykkös lambda.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Semrush [Bot] ja 1 vierailija