Voyager -02 3.3 lambda herjaan apuja

Vanhemmat sekä uudemmat Voyagerit
pleitor
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2018 9:29 pm

#1

Viesti Kirjoittaja pleitor »

Katsuri bongas seuraavan OBD herjan:

P0140 - Ei aktiivi - Lambda-anturi (lohko 1, anturi 2)

Monta lambdaa tuossa on ja mikä se niistä on? :?

Taitaa olla pimeenä kokonaan lie?
Subbe99
CCoF-Pro
CCoF-Pro
Viestit: 94
Liittynyt: Pe Joulu 22, 2017 9:47 am
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

#2

Viesti Kirjoittaja Subbe99 »

Kaksihan noita pitäis olla. Se ylempi on ihan mulkussa paikassa ja vaatti erikoistyökalun jotta saa vaihdettua.

Kannattaa varmaan ensin nollata koodit ja katsoa tuleeko herja uudestaan.
masiina
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 447
Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

#3

Viesti Kirjoittaja masiina »

näistä ollut aikaisemminkin juttua. vaikka vikakoodi kohdistuu lambda anturiin,saattaa anturi itsessään olla täysin ehjä.
pleitor
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2018 9:29 pm

#4

Viesti Kirjoittaja pleitor »

Nice :shock:

Osaatteko sanoa jos on 2 moloo niin onko tuon herjan perusteella ennen kattia vai jälkeen?

Pitää testaa tuo nollaus ekaks...
miccomus
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 191
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2016 11:35 am
Malli: Grand Voyager V
Vuosimalli: 2008

#5

Viesti Kirjoittaja miccomus »

Ei sen ylemmän vaihtoon mitään erikoistyökaluja tarvita. Miksi? Hyvä hylsy ja akkukäyttöinen mutterinväännin :roll:
turboapc
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited

#6

Viesti Kirjoittaja turboapc »

Oisko tuo kuitenkin kakkos anturi? kun lohko 1 ja anturi 2
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
Subbe99
CCoF-Pro
CCoF-Pro
Viestit: 94
Liittynyt: Pe Joulu 22, 2017 9:47 am
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

#7

Viesti Kirjoittaja Subbe99 »

miccomus kirjoitti: Ke Helmi 28, 2018 8:42 pm Ei sen ylemmän vaihtoon mitään erikoistyökaluja tarvita. Miksi? Hyvä hylsy ja akkukäyttöinen mutterinväännin :roll:
Lienee sitten eri paikassa kuin -97 mallissa. Siinä ainakin oli ihan mulkvistissa paikassa tuo ykkös lambda.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa