Vaihteiston ohjainlaite hajalla?
-
- Aktiivinen jäsen
- Viestit: 35
- Liittynyt: Ma Helmi 01, 2016 9:13 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Voyager
- Vuosimalli: 2002
- Iskutilavuus: 3.3 V6
#1
Eli 2005 vuoden voikku. Ykkönen on ainut vaihde mikä löytyy. Kokeilin ajaa D:llä ja heti kun yrittää vaihtaa kakkoselle niin ei löydykään vaihdetta. Käynnistin auton uudestaan ja taas sama juttu. Mistähän alkais vikaa etsimään?
-
- Aktiivinen jäsen
- Viestit: 35
- Liittynyt: Ma Helmi 01, 2016 9:13 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Voyager
- Vuosimalli: 2002
- Iskutilavuus: 3.3 V6
#3
P0732 ja P1790 koodit löytyi.
-
- Aktiivinen jäsen
- Viestit: 35
- Liittynyt: Ma Helmi 01, 2016 9:13 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Voyager
- Vuosimalli: 2002
- Iskutilavuus: 3.3 V6
#4
Tänään kerkesin sen verran tutkia ettei solenoidipaketille tule virtaa.
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 352
- Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3,3
- Varustetaso: Limited
#5
eli sitten seuraavaksi johtosarjan kimppuun jos sulakkeet on ehjät(muistaakseni vaihteiston ohjainlaitteelle löytyy sulake)
Vika yleensä siinä mutkassa joka on laatikon vieressä
Vika yleensä siinä mutkassa joka on laatikon vieressä
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
-
- Uusi jäsen
- Viestit: 6
- Liittynyt: Ti Tammi 16, 2018 6:58 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2005
- Iskutilavuus: 2.8 crd
- Varustetaso: Luxury
#6
Itsellä tuli sama vika laatikon vaihdon yhteydessä. Vaihdenäyttössä kaikki vaihteet valittuna, nopeusmittari ei toiminut ja vaihteisto vikatilassa.
Vika löytyi vaihteiston ohjausyksiköltä lähtevästä johtosarjasta, johdot tekee tiukat mutkat heti yksiköltä lähtiessä ja sieltä oli karva poikki.
Vika löytyi vaihteiston ohjausyksiköltä lähtevästä johtosarjasta, johdot tekee tiukat mutkat heti yksiköltä lähtiessä ja sieltä oli karva poikki.
-
- Aktiivinen jäsen
- Viestit: 35
- Liittynyt: Ma Helmi 01, 2016 9:13 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Voyager
- Vuosimalli: 2002
- Iskutilavuus: 3.3 V6
#7
Jotain tällaista itsekin epäilen. Laatikko öljyt hyvän väriset eikä haise palaneelle. Pitää viikonloppuna ottaa kytkentä kaavat mukaan ja mennä tutkimaan.
-
- Aktiivinen jäsen
- Viestit: 35
- Liittynyt: Ma Helmi 01, 2016 9:13 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Voyager
- Vuosimalli: 2002
- Iskutilavuus: 3.3 V6
#8
Jännitteet mittailtu ja solenoidipaketti irrotettu. Vastusarvot joka solenoidissa samat ja kappas kummaa: suoralla sähköllä testatessa helvetinmoinen kipinöinti. Eli solenoidipaketti oikosessa. Osia tilaukseen ens viikolla
-
- CCoF-Pro
- Viestit: 83
- Liittynyt: Ti Elo 04, 2015 8:38 pm
- Merkki: chrysler
- Malli: town country
- Vuosimalli: 2002
- Iskutilavuus: 3.8
- Varustetaso: ex
#9
mistä meinasit tilata?
mulla vuotaa öljyt solenoidiyksikön läpi 1l/kk menee öljyä
luulin eka että vuotaa yksikön pohja tiivisteen kautta muttei sen vaihto auttanut
mulla vuotaa öljyt solenoidiyksikön läpi 1l/kk menee öljyä
luulin eka että vuotaa yksikön pohja tiivisteen kautta muttei sen vaihto auttanut
2002 town country 3.8
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 352
- Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3,3
- Varustetaso: Limited
#10
Minkälaisia vastus arvoja sait noista?Viljakainen kirjoitti: ↑Pe Maalis 09, 2018 10:39 pm Jännitteet mittailtu ja solenoidipaketti irrotettu. Vastusarvot joka solenoidissa samat ja kappas kummaa: suoralla sähköllä testatessa helvetinmoinen kipinöinti. Eli solenoidipaketti oikosessa. Osia tilaukseen ens viikolla
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija