-01 Grand Voyager 3.3 kansivikako?
#11
Miltäs öljykorkki näyttää kun kurkkaa? Pajalla osannevat katsoa onko jäähynesteessä kuinka paljon pakokaasuja semmosella analysaattorilla. Kyllähän tuo vähän pahalta näyttää vaan eipä siitä avamaatta näe mitä pitää vaihtaa jos kuntoon laittaa.
#12
Öljykorkissa ei näy viitteitä vedestä, ei ole mitään ruskeita yms kertymiä. Täysin puhdas, hieman mustaa öljyä pinnassa... Öljytkin koneessa normaalin väriset.
Kieltämättä kyllä kannentiivisteeltä vaikuttaa, kuplaa tulee nimittäin aika haipakkaa, tuskin tuota painetta/ilmaa muualtakaan tulee kuin kannentiivisteen välistä.
Kun ottaa auton arvon huomioon niin ei hirveää rahallista satsausta tuohon enää viitsi tehdä.
Kieltämättä kyllä kannentiivisteeltä vaikuttaa, kuplaa tulee nimittäin aika haipakkaa, tuskin tuota painetta/ilmaa muualtakaan tulee kuin kannentiivisteen välistä.
Kun ottaa auton arvon huomioon niin ei hirveää rahallista satsausta tuohon enää viitsi tehdä.
#13
Ostat kallimman auton ja teetät siihen sen tiivisteremontin?
En ole tiivisteen vaihtoa korjaamolla teettänyt, mutta kai se saman maksaa auton arvosta riippumatta, siis ei kalliimpaan autoon vaihto ole sen halvempi kuin halvempaankaan kulkimeen?
En ole tiivisteen vaihtoa korjaamolla teettänyt, mutta kai se saman maksaa auton arvosta riippumatta, siis ei kalliimpaan autoon vaihto ole sen halvempi kuin halvempaankaan kulkimeen?
#14
Asianhan voi ajetella monella tapaa Mutta ottaen huomioon että autolla ajettu sen 330tkm ja remonttikohteita löytyy jo riittävästi eikä korikaan ole missään priima kunnossa niin tietyssä vaiheessa taitaa olla fiksumpi luovuttaa yksilön suhteen.
#15
OK. Pääosa autoista päätyy paaliin, ei kannata tekohengittää, jos kunto muutenkin on ehtoopuolella.
Noita kansivikoja ilmaantuu aina silloin tällöin, että pitäiskö niitä kannenpultteja joskus kiristää, tosin ei ihan pikkuhomma sekään.
Noita kansivikoja ilmaantuu aina silloin tällöin, että pitäiskö niitä kannenpultteja joskus kiristää, tosin ei ihan pikkuhomma sekään.
#17
Löytyy varsinais-suomesta Salon seudulta, auto ajossa vielä toistaiseksi mutta uuden löytyessä myyn mielellään kokonaisena tai sitten pidän itsellä varaosina koska uusi todennäkoisesti on myös Voyageri. Voin vaikka ilmoitella jos ja kun lähtee myyntiin.
#18
No nyt se sitten jätti tielle, kesken kiihdytyksen kone sammui eikä käynnisty. Startti kyllä pyörittää konetta iloisesti mutta ei edes lupaa. Tämä tuskin on kiinni tuosta rikkinäisestä kansipahvista?
Olisi kiva saada tuo vielä ajoon muutamaksi päiväksi, joten veikkauksia mistä saattaisi johtua tai mistä alkaa vikaa etsiä? Vikakoodeja auto ei anna. Autolla myös ajettu 50:50 sekoituksella bensa:re85, jos sillä vaikutusta asiaan.
Olisi kiva saada tuo vielä ajoon muutamaksi päiväksi, joten veikkauksia mistä saattaisi johtua tai mistä alkaa vikaa etsiä? Vikakoodeja auto ei anna. Autolla myös ajettu 50:50 sekoituksella bensa:re85, jos sillä vaikutusta asiaan.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa