-01 Grand Voyager 3.3 kansivikako?

Vanhemmat sekä uudemmat Voyagerit
joksa
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 151
Liittynyt: To Loka 13, 2016 12:42 pm

#11

Viesti Kirjoittaja joksa »

Miltäs öljykorkki näyttää kun kurkkaa? Pajalla osannevat katsoa onko jäähynesteessä kuinka paljon pakokaasuja semmosella analysaattorilla. Kyllähän tuo vähän pahalta näyttää vaan eipä siitä avamaatta näe mitä pitää vaihtaa jos kuntoon laittaa.
Toye
Jäsen
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Loka 31, 2018 6:23 pm

#12

Viesti Kirjoittaja Toye »

Öljykorkissa ei näy viitteitä vedestä, ei ole mitään ruskeita yms kertymiä. Täysin puhdas, hieman mustaa öljyä pinnassa... Öljytkin koneessa normaalin väriset.

Kieltämättä kyllä kannentiivisteeltä vaikuttaa, kuplaa tulee nimittäin aika haipakkaa, tuskin tuota painetta/ilmaa muualtakaan tulee kuin kannentiivisteen välistä.

Kun ottaa auton arvon huomioon niin ei hirveää rahallista satsausta tuohon enää viitsi tehdä.
Gmies
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 195
Liittynyt: Su Loka 26, 2014 8:06 pm

#13

Viesti Kirjoittaja Gmies »

Ostat kallimman auton ja teetät siihen sen tiivisteremontin? :shock:
En ole tiivisteen vaihtoa korjaamolla teettänyt, mutta kai se saman maksaa auton arvosta riippumatta, siis ei kalliimpaan autoon vaihto ole sen halvempi kuin halvempaankaan kulkimeen? ;)
Toye
Jäsen
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Loka 31, 2018 6:23 pm

#14

Viesti Kirjoittaja Toye »

Asianhan voi ajetella monella tapaa ;) Mutta ottaen huomioon että autolla ajettu sen 330tkm ja remonttikohteita löytyy jo riittävästi eikä korikaan ole missään priima kunnossa niin tietyssä vaiheessa taitaa olla fiksumpi luovuttaa yksilön suhteen.
Gmies
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 195
Liittynyt: Su Loka 26, 2014 8:06 pm

#15

Viesti Kirjoittaja Gmies »

OK. Pääosa autoista päätyy paaliin, ei kannata tekohengittää, jos kunto muutenkin on ehtoopuolella.
Noita kansivikoja ilmaantuu aina silloin tällöin, että pitäiskö niitä kannenpultteja joskus kiristää, tosin ei ihan pikkuhomma sekään. :?:
samil696
CCoF-Pro
CCoF-Pro
Viestit: 83
Liittynyt: Ti Elo 04, 2015 8:38 pm
Merkki: chrysler
Malli: town country
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.8
Varustetaso: ex

#16

Viesti Kirjoittaja samil696 »

onko auto missä päin jos vois osia ostaa tai vaikka koko auton varaosiks
2002 town country 3.8
Toye
Jäsen
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Loka 31, 2018 6:23 pm

#17

Viesti Kirjoittaja Toye »

Löytyy varsinais-suomesta Salon seudulta, auto ajossa vielä toistaiseksi mutta uuden löytyessä myyn mielellään kokonaisena tai sitten pidän itsellä varaosina koska uusi todennäkoisesti on myös Voyageri. Voin vaikka ilmoitella jos ja kun lähtee myyntiin.
Toye
Jäsen
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Loka 31, 2018 6:23 pm

#18

Viesti Kirjoittaja Toye »

No nyt se sitten jätti tielle, kesken kiihdytyksen kone sammui eikä käynnisty. Startti kyllä pyörittää konetta iloisesti mutta ei edes lupaa. Tämä tuskin on kiinni tuosta rikkinäisestä kansipahvista?

Olisi kiva saada tuo vielä ajoon muutamaksi päiväksi, joten veikkauksia mistä saattaisi johtua tai mistä alkaa vikaa etsiä? Vikakoodeja auto ei anna. Autolla myös ajettu 50:50 sekoituksella bensa:re85, jos sillä vaikutusta asiaan.
samil696
CCoF-Pro
CCoF-Pro
Viestit: 83
Liittynyt: Ti Elo 04, 2015 8:38 pm
Merkki: chrysler
Malli: town country
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.8
Varustetaso: ex

#19

Viesti Kirjoittaja samil696 »

kipinä
polttoaineen saanti
puristukset
2002 town country 3.8
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa