Akun leveys
-
- Jäsen
- Viestit: 21
- Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 11:11 pm
#1
Olis motonetis etuunen sivunapa-akku, 3cm leveempi kuin mikä kuuluis. Sopiiko? Exide EB758 75Ah/770A SIVUNAPA-akku P260xL180xK186. Olis 75ah vakion 60 sijaan
-
- Ylläpito
- Viestit: 208
- Liittynyt: To Syys 25, 2014 12:25 am
- Merkki: Chrysler
- Malli: Sebring
- Vuosimalli: 2005
#2
Joskus ainakin oli juttua, että leveämpi akku mahtuisi telineeseen, jos sitä on valmis modaamaan. Muistaakseni jompi kumpi nurkka piti ottaa rälläkällä pois, jolloin suurempi akku mahtui telineeseen. Voin olla toki väärässäkin.
2.4 L 2005 Sebring
#3
Akkukoteloa rikkomatta ei leveämpi mahdu.
https://plus.google.com/photos/10926842 ... ebTu7nBqgE
https://plus.google.com/photos/10926842 ... ebTu7nBqgE
-
- Tietäjä
- Viestit: 53
- Liittynyt: Ke Joulu 09, 2015 10:35 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Sebring
- Vuosimalli: 2004
- Iskutilavuus: 2.7 V6
- Varustetaso: LX
#4
Kannattaa hommata sivunapa-adapterit, niin akkuvaihtoehtoja alkaa löytymään paljon enemmän. Ja normiakut on pääsääntöisesti paljon edullisempia kuin sivunapa-akut.
Chrysler Sebring 2.7 V6 LX autom. 2004
Honda CR-V 2.0 i-vtec autom. 2003
ex-Chrysler Stratus 2.5 V6 LX autom. 1996
Honda CR-V 2.0 i-vtec autom. 2003
ex-Chrysler Stratus 2.5 V6 LX autom. 1996
#5
Olen etsinyt, mutten löytänyt oikean levyistä akkua pyöreillä navoilla. Järjestään sentin liian leveitä alkuperäiselle paikalle. Adapteri on jääneet hyllyyn , pölyä keräämään.
Jos toi aikaisemmassa viestissä oleva linkki toimiin, niin selaamalla löytyy muitakin kuva. Tosin vain huhtikuuhun saakka. Google+ palvelu ajetaan alas
Jos toi aikaisemmassa viestissä oleva linkki toimiin, niin selaamalla löytyy muitakin kuva. Tosin vain huhtikuuhun saakka. Google+ palvelu ajetaan alas
-
- Tietäjä
- Viestit: 53
- Liittynyt: Ke Joulu 09, 2015 10:35 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Sebring
- Vuosimalli: 2004
- Iskutilavuus: 2.7 V6
- Varustetaso: LX
#6
OK. Stratukseen mahtui oikein nitkuttamalla joku Vartan perus sininen akku, blue dynamic tais olla oikealta nimeltään, noiden adapterien kanssa.
Sebringissä voi sitten olla ahtaammat paikat kun Stratuksessa, kun omaan Sebringiin en ole joutunut vielä (kop kop...) akkua vaihtamaan. Auto on ollut mulla syyskuusta 2015 enkä edes tiedä mikä siellä on nyt paikoillaan
Sebringissä voi sitten olla ahtaammat paikat kun Stratuksessa, kun omaan Sebringiin en ole joutunut vielä (kop kop...) akkua vaihtamaan. Auto on ollut mulla syyskuusta 2015 enkä edes tiedä mikä siellä on nyt paikoillaan
Chrysler Sebring 2.7 V6 LX autom. 2004
Honda CR-V 2.0 i-vtec autom. 2003
ex-Chrysler Stratus 2.5 V6 LX autom. 1996
Honda CR-V 2.0 i-vtec autom. 2003
ex-Chrysler Stratus 2.5 V6 LX autom. 1996
#7
Mun -04 2.7 sebuun tein niin,että leikkasin akkukotelon muovisesta alaosasasta moottorin puolelta sen n. 1cm kohouman pois niin sain enemmän tilaa.Miinuskaapelin uusin niin,että akun päässä on pyöreä kenkä ja plus puolelle laitoin adapterin,napojen sijainnilla ei väliä koska ylettää molemmille puolille,tietenkin on oltava pyörän puolella.Viimeksi jouduin leikkaamaan akun alaosan ulokkeesta pari milliä pois,ei haitta koska on vain uloke,tyhjää tilaa.Korkeampikin mahtuu kun työntää yläkiinnikkeen sivuun ja laittaa pystykiinnikkeestä kunnon nippusiteellä kiinni.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa