Short term fuel trim

Autosähköön liittyvä yleinen keskustelu
rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 383
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#1

Viesti Kirjoittaja rantpe »

B1S2 antaa koodia otsikon lisäksi, tarkoittaako että oikean puolen tai vasemman puolen etummainen tai taaempi Lambda ei säädä kunnolla?
miccomus
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 191
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2016 11:35 am
Malli: Grand Voyager V
Vuosimalli: 2008

#2

Viesti Kirjoittaja miccomus »

Vapaa suomennos Bank1 Sensor2 eli kuskin puolen takimmainen? Fueltrimmin pielessä olo voi taas johtua vaikka ja mistä. Eli lambdaa en ekana ehkä vaihtaisi...?
rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 383
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#3

Viesti Kirjoittaja rantpe »

Moi.Kiitos vastauksesta, arvo on 99,2226% ja rajaarvot -15 15 siihen väliin T.Pekka
miccomus
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 191
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2016 11:35 am
Malli: Grand Voyager V
Vuosimalli: 2008

#4

Viesti Kirjoittaja miccomus »

No jotain on pielessä ja pahasti. Tuo voi tulla käytännössä kaikesta imuaukon ja pakoputken väliltä. Vaatii aika paljon logittamista että saat vian paikannettua.
joksa
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 151
Liittynyt: To Loka 13, 2016 12:42 pm

#5

Viesti Kirjoittaja joksa »

Mites lambdan voltit miltäs ne näyttää kone lämpimänä? Takimmaisen vaihtelu pienempää ja tasaisempaa kuin etummaisen Ja johdot myös ettei ole poikki/oikosulussa?
turboapc
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited

#6

Viesti Kirjoittaja turboapc »

erään auton kanssa tappelin vastaavan vian kanssa ja syyksi paljastui huonosti virtaava katti.
Toinen vaihtoehto on että ajoitus on hivenen pielessä,esim ketju venynyt tms..
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa