"spray"kitti/pakkeli
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 248
- Liittynyt: Ma Maalis 23, 2015 10:22 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2008
- Iskutilavuus: 2.8 I4
- Varustetaso: Limited
#1
Tuossa autoa maalatessa totesin sen saman minkä yleensä noissa hommissa että pieniä koloja jää paklauksesta. Onko täällä kokemusta nuosta sprayllä levitettävistä pakkeleista vai mitä lie ovat? Eikös niillä saa parhaiten koloja pois vai käyttääkö nuo ammattimaalarit niitä? Tietysti ammattilainen osaa vetästä niin ettei ilmakuplia tuu mutta miten lie..?
- Chrysler Grand Voyager 2008 2.8 CRD ajossa, suuttimet vaihdettu, toimii
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
#2
Itse käyttänyt juuri tuollaisia ja lopputulos määräytyy ihan siitä kuinka paljon panostaa pohjiin ja ite tehnyt niin että ekaksi laatalla pakkelit hionta laatalla hionta pohjamaali speaykitti hionta speaykitti. Pohjamaali ja pinta.
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 248
- Liittynyt: Ma Maalis 23, 2015 10:22 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2008
- Iskutilavuus: 2.8 I4
- Varustetaso: Limited
#3
Ok. Tää kakkosauto ei oo niin nuuka ja maalin alta ne häjyt pohjat paistaa nätisti läpi mutta eipä tuo haittaa kun sai nyt ruostepaikat pois. Mutta vastaisuudessa vois kokeilla sitä ainetta, ne on rasittavia ne pikkukolot kun ei taho saada kunnolla pois eikä puolta päivää jaksais paklata ja hioa että saa lopulta tasaisen. On tulossa jokunen paikka uudessa Vojakkerissa, nii vois tosiaan kokeilla.
- Chrysler Grand Voyager 2008 2.8 CRD ajossa, suuttimet vaihdettu, toimii
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa