tulipa hommattua pt vojan kaveriksi
-
- Aktiivinen jäsen
- Viestit: 36
- Liittynyt: Pe Loka 24, 2014 4:00 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: PT Cruiser
- Vuosimalli: 2004
- Iskutilavuus: 2.4
#3
PT on hyvä peli 
Vähän syö niveliä jos leveät renkaat alla on kuitenkin aika raskas auto.
Mutta ainakin on erilainen kuin joku VW tai Tojo
http://ptcruiser.webs.com/apps/forums/

Vähän syö niveliä jos leveät renkaat alla on kuitenkin aika raskas auto.
Mutta ainakin on erilainen kuin joku VW tai Tojo
http://ptcruiser.webs.com/apps/forums/
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 352
- Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3,3
- Varustetaso: Limited
#4
kiitoksia.
Tämä on vielä projektin asteella..
Tuohon sivustoon jo törmäsinkin aikaisemminkin..
Katsotaan nyt pidetäänkö tämä itsellä vai meneekö vaihtoon/myyntiin kun saan korjattua.
(tietty jos tuo turbotettu
löytyisi vaihdossa
pitää mietiskellä sekin vaihtoehto läpi että miten olisi kivuton turbottaa tuo
Tämä on vielä projektin asteella..
Tuohon sivustoon jo törmäsinkin aikaisemminkin..
Katsotaan nyt pidetäänkö tämä itsellä vai meneekö vaihtoon/myyntiin kun saan korjattua.
(tietty jos tuo turbotettu

pitää mietiskellä sekin vaihtoehto läpi että miten olisi kivuton turbottaa tuo
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 352
- Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3,3
- Varustetaso: Limited
#5
Päivitetäänpäs vähän tilannetta jos joku muukin uskaltautuisi tarinoimaan.
Eli ostin auton moottorin ohjainlaite vikaisena. Vaihtoon meni kuitenkin starttimoottori, syyläri, flektipaketti.
mukana seurasi 2.0 moottorin ohjainlaite jonka piti tähän sopia kuulemani/lukemani mukaan.
No minähän ohjainlaitteen koodasin autoon ja tulille lähti...
Ainoastaan nyt palaa moottorin häiriövalo (auto ilmoittaa että moottorin ohjainlaite ei saa yhteyttä vaihteiston ohjainlaitteeseen)
Eli poksi oli automaatista. myös lievää puutumista huomaa pienillä kierroksilla ja polttoaine adaptaatio pyörii 24 prosentin paikkeilla
joten hieman laihalla meinaa käydä.
2,4 ohjainlaite on jo tilattu, kertoillaan tästä lisää kun osan saan suomeen ja autoon kiinni.
Autossa oli semmoinen mielenkiintoinen ominaisuus että kun kaasua painoi auto hyökkäsi rajusti vasemmalle ja kun kaasun löysäsi niin hyökkäsi oikealle.
kuitenkin ratti kääntyi oikealle kun auto hyökkäsi vasemmalle ja päinvastoin..
Alatukivarsien puslat olivat mielessä heti vian takia. kuitenkin mitään näin massiivisen vian omaavia välyksiä en autosta löytänyt.
Ostin polyuretaanipuslat alatukivarsiin ja selitys auton käytökselle löytyi näitä asentaessa.
Vasemmalla puolella oli kulunut polyuretaanisetti ja oikealla puolen kulunut alkuperäinen pusla..
Kallistuksen vakaajan jouduin jättämään pois kun toiselta puolen napsahti tukitanko pois, vakaajaa irroitettaessa napsahti myös pari runkopulttia rikki
osia ja inspiraatiota odotellessa..
Eli ostin auton moottorin ohjainlaite vikaisena. Vaihtoon meni kuitenkin starttimoottori, syyläri, flektipaketti.
mukana seurasi 2.0 moottorin ohjainlaite jonka piti tähän sopia kuulemani/lukemani mukaan.
No minähän ohjainlaitteen koodasin autoon ja tulille lähti...
Ainoastaan nyt palaa moottorin häiriövalo (auto ilmoittaa että moottorin ohjainlaite ei saa yhteyttä vaihteiston ohjainlaitteeseen)
Eli poksi oli automaatista. myös lievää puutumista huomaa pienillä kierroksilla ja polttoaine adaptaatio pyörii 24 prosentin paikkeilla
joten hieman laihalla meinaa käydä.
2,4 ohjainlaite on jo tilattu, kertoillaan tästä lisää kun osan saan suomeen ja autoon kiinni.
Autossa oli semmoinen mielenkiintoinen ominaisuus että kun kaasua painoi auto hyökkäsi rajusti vasemmalle ja kun kaasun löysäsi niin hyökkäsi oikealle.
kuitenkin ratti kääntyi oikealle kun auto hyökkäsi vasemmalle ja päinvastoin..
Alatukivarsien puslat olivat mielessä heti vian takia. kuitenkin mitään näin massiivisen vian omaavia välyksiä en autosta löytänyt.
Ostin polyuretaanipuslat alatukivarsiin ja selitys auton käytökselle löytyi näitä asentaessa.
Vasemmalla puolella oli kulunut polyuretaanisetti ja oikealla puolen kulunut alkuperäinen pusla..
Kallistuksen vakaajan jouduin jättämään pois kun toiselta puolen napsahti tukitanko pois, vakaajaa irroitettaessa napsahti myös pari runkopulttia rikki
osia ja inspiraatiota odotellessa..
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 352
- Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3,3
- Varustetaso: Limited
#6
tämähän tuli kuntoon ja on jo mennyt eteenpäin.
Nyt alla perus 2.0 automaatti -01 vuosimallia.
Iso huolto pitäisi alkaa tekemään..käytössä kuitenkin koko ajan
Nyt alla perus 2.0 automaatti -01 vuosimallia.
Iso huolto pitäisi alkaa tekemään..käytössä kuitenkin koko ajan
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 352
- Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3,3
- Varustetaso: Limited
#7
No nyt on tähän 2 litraiseen kotteroon laitettu jarrut ympäriinsä (levyt ja palat). eip ollut nämäkään kalliita, n 150 euroa kotia toimitettuna sisältäen mm käsijarrukengät ja brakecleanerin ja asennushanskat
Muita osia vielä ootellaan..
Keula jo kolkattaa mukavasti. ja kone/vaihteisto tärrää koko ajan ajaessa penkkiin

Muita osia vielä ootellaan..
Keula jo kolkattaa mukavasti. ja kone/vaihteisto tärrää koko ajan ajaessa penkkiin
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 352
- Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3,3
- Varustetaso: Limited
#8
Ja nyt on laitettu jakopää. samalla uudet tulpat ja johdot sekä venttiilikopan tiiviste ja imusarjan tiivisteet. Kaasuläppäkotelo puhdistettu ja uusi ilmansuodatin asennettu. samalla huollettu ilmastointilaite ja laitettu sisään uudet jäähdytysnesteet (huuhdeltu vanhat pois)turboapc kirjoitti: ↑Ma Joulu 19, 2016 6:43 am No nyt on tähän 2 litraiseen kotteroon laitettu jarrut ympäriinsä (levyt ja palat). eip ollut nämäkään kalliita, n 150 euroa kotia toimitettuna sisältäen mm käsijarrukengät ja brakecleanerin ja asennushanskat![]()
Muita osia vielä ootellaan..
Keula jo kolkattaa mukavasti. ja kone/vaihteisto tärrää koko ajan ajaessa penkkiin
moottoriöljyt ja suodatin myös vaihdettu sekä orginaali chrysler vaihteistoöljy
Etualatukivarsien etummaiset ja takimmaiset puslat vaihdettu sekä etu ja taka kallistusvakaajan koripuslat ja pystytankojen puslat (myös taakse)
Tuo koneen/vaihteiston tärinä ilmenee kun kone on kylmä.. tällöin jos esim käyttää kierroksia yli 2000 rp/m niin loppuu ja taas alle 2000 rp/m alkaa
Lämpimänä häipyy, voipi olla että vaihdan jossain vaiheessa koneen ja laatikon tukikumit.
Katsotaan miten käy..
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
#10
Hommasin myös ensimmäisen PT Cruiserini projektiksi ja tuolla se kylmässä tallissa odottelee osia ja lämpimämpiä kelejä.
Voyager projekti saa odotella osien lisäksi valtavaa inspiraatiota, sen verran kauan se on jo seissyt paikoillaan, ettei pelkällä jarrujen herkistelyllä tule leimaa
Voyager projekti saa odotella osien lisäksi valtavaa inspiraatiota, sen verran kauan se on jo seissyt paikoillaan, ettei pelkällä jarrujen herkistelyllä tule leimaa

Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija