Jos kierroslukumittari ei puhu mitään, on toinen pyörimisnopeusanturi sökö. Syy on yleensä siinä, että öljyjä ei ole vaihdettu ja induktiivianturit keräävät niin paljon rautasilppua magneettisiin anturinpäihin ja pyörimisnopeustietoa ei tule. Helpot vaihtaa vaikka parkkipaikalla, jos valoa riittää. On meinaan aika alhaalla.
Numeroiden pitää stemmata, tilasin vuosi sitten caravaniin moottoriboxin jenkeistä, veroineen ja rahteineen ~500 rahaa maksoi.
mielestäni sama paja myi vaihteistkn lootia, tosin romuttamolta voisi chrysleriin löytyäkkin.
Noi boksit pitää ikävä kyllä koodata. Vaihtaisin noi input ja output speedsensorit, sillä emännän vojaakkerissa on yli 500000 mittarissa ja aina vika ollut noissa pyörimisnopeusantureissa. Lisämaara pitää myös tarjota koneen kylkeen, kun maajohto ajan oloon on näistä aina pudonnut tien varteen. On metalliklipsillä kiinni ja kun ei saa enää maita niin sitten tulee vikoja.
Sama vika oli lopulta mulla. Boksi hajalla. Samalla vaihdettiin se solenoidikin ja öljyt.
Niin ja normu kulutusosa koiranluu niin koko roskan loppusumma 1650!