Voyager 2,4 man -06 Starttausvikaa!!!

Vanhemmat sekä uudemmat Voyagerit
voikkis
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: To Syys 25, 2014 5:33 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Voyager
Vuosimalli: 2006
Iskutilavuus: 2.4
Varustetaso: Touring

#11

Viesti Kirjoittaja voikkis »

Johtoliitokset oli kunnossa ja starttikin oli ok, hiiliä oli jäljellä, mutta ehkä vähän kuivan oloinen, pyöriville osille vähän rasvaa ja ainakin tähän asti toiminut, eikä ole vielä oikutellut.
Vuppe
CCoF-Pro
CCoF-Pro
Viestit: 93
Liittynyt: Su Syys 28, 2014 5:13 pm

#12

Viesti Kirjoittaja Vuppe »

Solenoidi on myös yksi mahdollinen syy. Jos kontaktit on palaneet niin startti ei saa virtaa, ainakaan joka kerta kun sitä tarvitaan.
W13
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:03 am
Merkki: Chrysler
Malli: Voyager
Vuosimalli: 1997
Iskutilavuus: 3.3 V6
Varustetaso: Karvalakki

#13

Viesti Kirjoittaja W13 »

Noilla oireilla tutkisin ensimmäisenä moottorin maadoitusta ja virtalukon pohjaa.
Kaiken merkkisiä amerikkalaisia vuosilta '51-'97 ja paljon kaikkia muita lähes kaikilta muilta mantereilta :)
Vuppe
CCoF-Pro
CCoF-Pro
Viestit: 93
Liittynyt: Su Syys 28, 2014 5:13 pm

#14

Viesti Kirjoittaja Vuppe »

Sillon kun mun laite oireili niin laitoin kunnon kaapelin akulta koneen kylkeen, epäilin ihan samaa. Liki kuukauden pelitti mut sit tuli se totaalinen stoppi ja pulkka lavettikyytiin. :)

Releen naksahduksen kyllä kuuli eli käskyn sai mut startti ei vaan sanonu mittää.
voikkis
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: To Syys 25, 2014 5:33 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Voyager
Vuosimalli: 2006
Iskutilavuus: 2.4
Varustetaso: Touring

#15

Viesti Kirjoittaja voikkis »

Muutaman päivän on nyt ainakin toiminut moitteita! Pidetään peukkuja että se startin kuivuus oli syynä.
joupe79
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 1
Liittynyt: Ti Loka 21, 2014 9:12 pm

#16

Viesti Kirjoittaja joupe79 »

hep hei löysin tänne harmi kun vanha kaatu....mutta nyt asiaan meillä oli town countrissa samaa vikaa että välillä starttas välillä ei...ja toi lukon ränkkääminen tuntu auttavan... no startti irti ja levälleen pöydälle niin hiilet oli ok mutta solenoidin kupari käpälät johon se pötkylä iskee siinä on sellainen kupari rengas jonka läpi ottaa ilmeisesti kontaktin. niin olivat tosi kuluneet..kyselin jo uutta starttia ja sen ois saanu halvimmillaan 210e noh mie viisaana poikana menin lähimmälle romikselle kyseleen ja siellä sen äijän kanssa tutkittiin ja ei löydy...sit se tuijottaa sitä solenoidii ja sanoo että meeppä tojoautoon ja kysy noit kupari käpälii hyllystä joku vm 84 hiace....muisteli että aikoinaan itse oli niit paljon vaihtanu siihen vehkeeseen ja tuumi että on niin saman näköisiä...ni miehän menen ryssen startin kans sinne ja siellä palvelee sellainen vanhempi rouva.
hälle alan asiaa esittään ja se on ihan kauhuissaan että kuule nyt ollaan tojoautosssa meillä mitään ryslerin osia ole täällä...pienen tinkaamisen jälkeen se epäili että josko hän soittaa poliisit mut suostuttelun jälkeen avaa tietokoneen josta yhdessä katellaan tätä 84vm hiacen räjäytys kuvaa.
no onhan ne joo sen näköiset päätän ottaa kummatkin yhteensä 44e.

siinä sitten innoissaan kotiin startin kanssa ja kas kummaa toisesta käpylästä viilalla yhdestä kulmasta milli pois ja sinnehän ne menee ihan kuin ois tehty tohon. ja sen jälkeen toiminut jo noin parituhatta starttausta :D
sori pitkä ja epäselvä teksti mutta toivottavasti pointti avautu ... :D
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija