P 2074

Vanhemmat sekä uudemmat Voyagerit
tnt
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: Pe Syys 11, 2015 9:39 am

#1

Viesti Kirjoittaja tnt »

Kesken ajon nykäs ja vikavalo sytty. Tuon koodin antaa ja ajossa nykii välillä. Auto -07 voyager 3.3 koneella. Mitään näkyvää ei oo konehuoneessa irrallaan. Mitäköhän tuolle tarvis tehdä?
Cirrus97
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit: 31
Liittynyt: To Syys 25, 2014 8:33 pm

#2

Viesti Kirjoittaja Cirrus97 »

jak900
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 194
Liittynyt: Pe Loka 30, 2015 5:59 pm

#3

Viesti Kirjoittaja jak900 »

Putsaa kaasuläppäkotelo ensimmäiseksi.
tnt
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: Pe Syys 11, 2015 9:39 am

#4

Viesti Kirjoittaja tnt »

Kokkeillaas... Saakos vikavaloo nollattua muuta kun testerissä?
jak900
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 194
Liittynyt: Pe Loka 30, 2015 5:59 pm

#5

Viesti Kirjoittaja jak900 »

Tuohon en osaa sanoa, itsellä on lukijat ja niillä aina kuitannut mitä vastaan tullut.
tnt
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: Pe Syys 11, 2015 9:39 am

#6

Viesti Kirjoittaja tnt »

Liittimet heiluteltu ja kaasuläppäkotelo putsattu. Valo poistu, koodi jäi ja auto toimii paremmin kun ennen --> kulutus putos :shock:
jak900
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 194
Liittynyt: Pe Loka 30, 2015 5:59 pm

#7

Viesti Kirjoittaja jak900 »

Kaasuläppäkoteloon kertyy likaa, hyvä putsailla joskus tai viimeistään kun alkaa oireilla. Tyhjäkäynti piiri se pahiten tukkeutuu.
samil696
CCoF-Pro
CCoF-Pro
Viestit: 83
Liittynyt: Ti Elo 04, 2015 8:38 pm
Merkki: chrysler
Malli: town country
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.8
Varustetaso: ex

#8

Viesti Kirjoittaja samil696 »

Silversebring kirjoitti:Nopeasti googletettuna vika voisi olla MAP-sensorissa (imusarjan painetunnistin) tai TPS-sensorissa(kaasunasentoanturi). Voipi olla myös alipainevuoto?
Nollaantuisiko koodit akunkengän irroittamalla 15min ajaksi? Nykiminen saattaisi hohtua juurikin tuosta TPS-sensorista ehkä.
Suosittelisin kuitenkin koodinlukua osaavassa korjaamossa.
nollaantuu ainakin 2001 2.4 grändissä 2005 3.3grändissä ja 2002 3.8 town&countryssä
ite nollaan silleen että akun kenkä irti, väläytän valoja ja painelen tööttiä sit kenkä kiinni ja koodit on hävinny heti.
kannattaa kahtoo onko soittimeen koodia ennenku irrottelee kaapeleita
tuommosen hommasin kun 01 gräni sytytteli koko ajan härövaloa egr puuttumisesta johtuen
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/A ... 000031707/
2002 town country 3.8
masiina
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 447
Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

#9

Viesti Kirjoittaja masiina »

tnt kirjoitti:Liittimet heiluteltu ja kaasuläppäkotelo putsattu. Valo poistu, koodi jäi ja auto toimii paremmin kun ennen --> kulutus putos :shock:
onkos millanen homma irroittaa ja millä/miten putsasit?tarviiko uusia tiivisteitä tms.mitä ottaa huomioon?omalla reippaasti yli 300 000km veivattu,ei oireile mutta jos putsaus ei ole kummonen homma niin sen voisi tehdä.kiihtyvyys ja taloudellisuus ei ainakaan haitaksi ole :lol:
jak900
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 194
Liittynyt: Pe Loka 30, 2015 5:59 pm

#10

Viesti Kirjoittaja jak900 »

Ilmansuodattimen putki ja kaasuvaijerit irti. Muistaakseni noin, tiivisteisiin ei tarvinnut kajota, tyhjäkäynnin säädin irti itse kaasukäppäkotelosta, brakecleanerilla / harjaa ja paineilmaa perään.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Semrush [Bot] ja 0 vierailijaa