3,3 v6 jäähdytys järjestelmä
-
- CCoF-Addikti
- Viestit: 173
- Liittynyt: Ma Marras 24, 2014 3:47 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Town & Country
- Vuosimalli: 2005
- Iskutilavuus: 3.8
#2
Mistä kaadoit nesteet sisään ? Syylärin korkki tai säiliön kautta?
Säiliö on (ali)paine eikä läpikulku systeemi joten sen kautta täyttäminen on hankala.
Syylärin korkki auki ja nestettä sisään niin paljon kuin menee, välillä ravista autoa kunnolla, purista letkuja, kone käyntiin ja sit lisää nestettä jos menee.
Säiliö on (ali)paine eikä läpikulku systeemi joten sen kautta täyttäminen on hankala.
Syylärin korkki auki ja nestettä sisään niin paljon kuin menee, välillä ravista autoa kunnolla, purista letkuja, kone käyntiin ja sit lisää nestettä jos menee.
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design
ex 3.3 LE MS Design
-
- Aktiivinen jäsen
- Viestit: 43
- Liittynyt: Ma Heinä 31, 2017 7:58 am
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2005
- Iskutilavuus: 3.3
- Varustetaso: Touring SE
#5
Auttaisiko tämä?https://www.youtube.com/watch?v=xeTgmdRkQtY
Myös sellaisen olen kuullut, että ilmaaminen onnistunee niinkin, että jätät auton käymään lievään ylämäkeen, tai ainakin niin, että keula on ylempänä. Ilman syylärin korkkia, ja painelet paisuntasäiliön letkua, niin, että neste pyrkii ulos syyläristä. Varovasti ja vain vähän, mutta tässä vaiheessa täytät syylärin piripintaan. (Lämmettyähän neste "pakenee" järjestelmään.) Kuuman koneen syylärinkorkkia ei edelleenkään kannata lähteä availemaan.
Myös sellaisen olen kuullut, että ilmaaminen onnistunee niinkin, että jätät auton käymään lievään ylämäkeen, tai ainakin niin, että keula on ylempänä. Ilman syylärin korkkia, ja painelet paisuntasäiliön letkua, niin, että neste pyrkii ulos syyläristä. Varovasti ja vain vähän, mutta tässä vaiheessa täytät syylärin piripintaan. (Lämmettyähän neste "pakenee" järjestelmään.) Kuuman koneen syylärinkorkkia ei edelleenkään kannata lähteä availemaan.
-
- CCoF-Addikti
- Viestit: 173
- Liittynyt: Ma Marras 24, 2014 3:47 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Town & Country
- Vuosimalli: 2005
- Iskutilavuus: 3.8
#6
hehIlman syylärin korkkia, ja painelet paisuntasäiliön letkua,
Kyseessä on (ali) paine systeemi, säiliössä on vain yksi letku ja se tule just siihen korkin alle eli sen painelemisestä ei oo mitään hyötyä
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design
ex 3.3 LE MS Design
-
- Uusi jäsen
- Viestit: 5
- Liittynyt: Ma Helmi 05, 2018 7:26 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2002
- Iskutilavuus: 3,3
- Varustetaso: Limited Edition
#7
Onko siinä tupla lämmityslaite. Jos on niin minä olen joutunut nostamaan auton etupäätä ylemmäksi ja (molemmat lämmityslaitteet täysillä, sitten vaan antanut käydä.
-
- Aktiivinen jäsen
- Viestit: 43
- Liittynyt: Ma Heinä 31, 2017 7:58 am
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2005
- Iskutilavuus: 3.3
- Varustetaso: Touring SE
#8
Vai niin, siis siitä paisarille menevästä /tulevasta letkusta. Näin mulle ohjeistettiin, ja ilmalukko ainakin poistui. Kiva, jos naurattaa.
#9
Tässä on varmaan jokin väärinkäsitys. Paisunta-asitaan menevä letku on ensinnäkin niin pieni, että siitä painelemalla ei tapahdu käytännössä yhtään mitään, puhumattakaan jostain ilmakuplan poistosta.
Ilmalukko poistui sattumalta jostain muusta syystä?
Letkun painelemisella tarkoitetaan ilmeisesti ylävesiletkua, sitä painelemalla voi hyvinkin saada ilmakuplat liikkeelle.
Ilmalukko poistui sattumalta jostain muusta syystä?
Letkun painelemisella tarkoitetaan ilmeisesti ylävesiletkua, sitä painelemalla voi hyvinkin saada ilmakuplat liikkeelle.
-
- Aktiivinen jäsen
- Viestit: 43
- Liittynyt: Ma Heinä 31, 2017 7:58 am
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2005
- Iskutilavuus: 3.3
- Varustetaso: Touring SE
#10
Kyllä, tarkoitan (tarkoitin) nimenomaan sitä mustaa, paksua ylävesiletkua. Sori sekaannus =).
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa