Sivu 1/1

#1

Lähetetty: La Helmi 24, 2018 10:25 am
Kirjoittaja joksa
-04 sebussa moinen ominaisuus. Aina vasemmalle kääntyessä tuntee kuinka puhallus kabiiniin muuttuu lämpimämmäksi. Nestettä on tarpeeksi, kone lämpiää mittarin mukaan joutuisasti jopa -25°c pakkasella. Lämpöäkin pukkaa yllättävän äkkiä. Mistähän moinen voisi johtua vai onko ominaisuus? 2.0l kone sikäli sillä on merkitystä.

#2

Lähetetty: Su Helmi 25, 2018 10:28 am
Kirjoittaja jak900
Jokin läppä irti tai kennossa ilmaa.

#3

Lähetetty: Pe Maalis 02, 2018 1:09 am
Kirjoittaja joksa
Onkos näissä(kin)sitten läppävikaa? Pitänee kokeilla ilmata vielä josko sais ilmat pois kennostakin. Hassusti vaan yks ilmausnippa termarin kotelossa...

#4

Lähetetty: Pe Maalis 02, 2018 6:32 pm
Kirjoittaja Coco
Mahdatko painaa kaasua samalla, kuin käännät rattia? Kierrosten noustessa jäähdytysnestekin kiertää nopeammin ja näin ollen antaa lisää lämmintä tupaan.

#5

Lähetetty: La Maalis 03, 2018 11:39 am
Kirjoittaja joksa
Tasakaasulla tai sitten kevyt kiihdytys. Eikä tee suoraan kiihdyttäessä tai oikealle kääntäessä...

#6

Lähetetty: La Maalis 03, 2018 7:43 pm
Kirjoittaja Coco
Aika erikoinen ilmiö siis... :o

#7

Lähetetty: La Touko 18, 2019 2:44 pm
Kirjoittaja joksa
Tähän sen verran jatkoa että tekee samaa myös ac päällä 😁 nyt vaan tulee kylmempää kuin suoraan ajellessä. Oiskohan siellä joku läppä irti kun kuskin jalkatilan paneelista puuttuu yksi kiinnike eli joku siellä on joskus piipahtanut?

#8

Lähetetty: Su Touko 19, 2019 7:47 am
Kirjoittaja Coco
Kun kerran tämä asia tuli taannoin puheeksi, niin kyllä minäkin olen huomannut saman ilmiön, esim liikenneympyrässä ajaessa lämpöä tuntuu tulevan enemmän kuin suoraan ajaessa. Eli taitaapi olla enempi ominaisuus, tai sitten meidän koslissa on sama vika päällä. :)

#9

Lähetetty: Su Touko 19, 2019 10:27 am
Kirjoittaja joksa
Hienoa! Siis se että en ole luulotautinen vaan muutkin ovat saman asian huomanneet :mrgreen: Pitänee vähän manuaaliin perehtyä ja tarkastella kuvista että mimmosta lärpäkketta hvacin sisuksista löytyy.