Sivu 1/1

#1

Lähetetty: Ke Touko 09, 2018 3:20 pm
Kirjoittaja Ripa
Nyt ei ymmärrä -02 tc ja ohjaus täristää kun kääntää oikealle, vasemmalle tätä ei tapahdu. Olisko jotain rikki? mitä? Tehostin, pyöränkulmat, kellään ideaa??

#2

Lähetetty: Pe Touko 11, 2018 4:42 pm
Kirjoittaja Ripa
Nivelet pitäis olla ok, juuri leimattu auto. Toisin ravistuksen jälkeen joku alkoi kolahdella etupäässä., mitä lie katsuri rikko. Tehostinöljyn vaihdosta ei mitään tietoa ja näyttä kyllää aika huonolta värin perusteella

#3

Lähetetty: Pe Touko 11, 2018 11:00 pm
Kirjoittaja jukra
Toisaalta: juuri katsastettu. Siinäpä se syy onkin. Katsastuksessa etupään ollessa ylösnostettuna on inssi niveliä tutkiessa käännellyt pyöriä suoraan renkaista vääntäen. Sen jälkeen ohjaus saattaa täristää jonkin aikaa rattia käännettäessä. Ilmiö menee ohi itsestään autoa ajamalla. Pitäs hellittää viimeistään parinsadan kilometrin ajolla.

Ilmeisesti tuo pyöristä kääntäminen aiheuttaa ilmakuplia järjestelmään, jotka aiheuttaa täristämisen ja ne poistuvat ajamalla. Jos ei täristys lopu ajamalla, niin sitten voi alkaa etsiä vikaa. Ihan heti en olisi huolissani.

Tietysti tuo kolina on toinen juttu. Onko koiranluut ehjät? Mulla irtos kerran koiranluun alapää, kun ajoin pyörät käännettynä suurehkoon kuoppaan.

#4

Lähetetty: La Touko 12, 2018 7:58 am
Kirjoittaja Gmies
jukra kirjoitti: Pe Touko 11, 2018 11:00 pm ....

Ilmeisesti tuo pyöristä kääntäminen aiheuttaa ilmakuplia järjestelmään, jotka aiheuttaa täristämisen ja ne poistuvat ajamalla. Jos ei täristys lopu ajamalla, niin sitten voi alkaa etsiä vikaa. Ihan heti en olisi huolissani. ....
Tuo likaantunut, tukkeutunut siivilä useimmiten juurikin aiheuttaa tuon ongelman, kuten Silversebring jo vihjaisi.

#5

Lähetetty: La Touko 12, 2018 11:55 am
Kirjoittaja masiina
Mulla kävi katsastuksessa viimeksi niin, että pyysin katsuria erikseen tutkimaan ja ravistelemaan että mikä eupäässä kolisee. Mitään vikaa ei löytynyt ja läpi meni. Kotiin kun pääsin ja tunkkasin keulaa ilmaan, huomasin että iskarin ylälautasen reikä oli kulunut soikeaksi aiheuttaen kolinan. Ihan läpi asti ei iskari tullut, mutta ihmettelen ettei katsuri huomannut :?: :?:

#6

Lähetetty: Pe Kesä 22, 2018 7:07 am
Kirjoittaja turboapc
Asiasta löytyy tehtaan tiedote.. kaivan sen esille kun ehdin..piti muokata tehostajan letkuja. Oma auto tekee samaa mutta en ole saanut aikaiseksi tehdä tiedotteen mukaista korjausta..