Vaihdelaatikon öljynvaihdosta kyselyä.
#22
Tarkoitin tietysti että kirkkaanpunaista, ei sellaista sameanruskehtavaa mitä atf on vanhetessaan. Tästä päättelin, että öljyt on vaihdettu joskus lähimenneisyydessä.
Tikkua on tutkittu, joskin pinnantason selville saaminen vaatinee astrologin taitoja.. käynnissä ollessa joo ja vaihteet läpi kelattuina.
Laatikko toimii muuten kyllä hyvin, mutta alasvaihdot on erittäin teräviä. Ennen öljynvaihtoa toimi pehmeästi eikä vaihtoja juuri huomannut muusta kuin kiekkamittarista. Yllätys minulle, kuinka paljon osittainenkin öljynvaihto muuttaa laatikon käytöstä.. vai liekö jotain muuta nyt sitten
Tikkua on tutkittu, joskin pinnantason selville saaminen vaatinee astrologin taitoja.. käynnissä ollessa joo ja vaihteet läpi kelattuina.
Laatikko toimii muuten kyllä hyvin, mutta alasvaihdot on erittäin teräviä. Ennen öljynvaihtoa toimi pehmeästi eikä vaihtoja juuri huomannut muusta kuin kiekkamittarista. Yllätys minulle, kuinka paljon osittainenkin öljynvaihto muuttaa laatikon käytöstä.. vai liekö jotain muuta nyt sitten
#23
Nyt jostain syystä sain ihan selkeät lukemat tikusta. 20km ajon jälkeen hot-alueen puolivälissä, joten öljyä lienee suhtkoht oikea määrä.
Lueskelin, jotta vaihteiston voisi saada opettelemaan irrottamalla akun 15 minuutiksi. Vai toimineeko tämä konsti enää 2000-luvun kotteroissa?
Lueskelin, jotta vaihteiston voisi saada opettelemaan irrottamalla akun 15 minuutiksi. Vai toimineeko tämä konsti enää 2000-luvun kotteroissa?
-
- CCoF-Addikti
- Viestit: 191
- Liittynyt: Ke Huhti 06, 2016 11:35 am
- Malli: Grand Voyager V
- Vuosimalli: 2008
#24
Muistaakseni 4 lovinen töksähteli myös öljynvaihdon jälkeen. En resetoinut vaan rauhallisella tavalla oppi niksit oikeiksi. Voisin ehkä kokeilla tuota akun irroitusta ja rauhallista ajoa alkuun teki mitä teki.
-
- Aktiivinen jäsen
- Viestit: 46
- Liittynyt: To Kesä 02, 2016 1:14 am
- Merkki: Jeep
- Malli: Grand Cherokee
- Vuosimalli: 1995
- Iskutilavuus: 4.0L
- Varustetaso: Laredo
#28
Siinä tikussa lukee mikä "vaihde" pitää olla päällä kun mitataan vaihteistoöljyjä, auton ollessa tasaisella alustalla ja käynnissä, N-vapaa tai P-parkki.....
-Jeepissäni N-vapaa kun mitataan...
-Oldsissa P-parkki kun mitataan...
Muuten ei näytä öljymäärää oikein....
-Jeepissäni N-vapaa kun mitataan...
-Oldsissa P-parkki kun mitataan...
Muuten ei näytä öljymäärää oikein....
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa