2.8crd GV käynnistys
-
- Jäsen
- Viestit: 23
- Liittynyt: Ma Loka 13, 2014 6:28 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2007
- Iskutilavuus: 2.8CRD
- Varustetaso: Limited
#1
täytyypä jakaa eilisillan kokemus auton kanssa Tappara pelin jälkimainingeissa.
Auto parkkii ja hakamettään kattoo peliä. Peli loppu (niin varmaan myös kohta Tapolan ura Tapparan peräsimessä), kävelin autolle ja kaukokäytöllä vilautin oven (tupla painalluksella molemmat etupään ovet) auki.
Avain virtalukkoon ja EI KÄYNNISTY. Valot paloo koko mittaristossa, mutta ei inahdakaan, ei pyöritä eikä käynnisty. Siinä sitten jo aloin kaivaa hinurin numeroa, kun tuli mieleen että vilkaisen nopeasti mitä Google sanoo käynnistyksenestosta, kun oli kertakaikkikaan niin mystinen tilanne.
Luin hetken aikaa ja mainittiin, että kaukokäyttöavaimesta paristo irti ja hetken sitä sitten pyörittelin, takaisin paikoilleen, ulos autosta, ovet lukkoon ja uudestaan auki. Avain virtalukkoon ja PAM, ykkösellä käyntiin.
Onko muilla kokemusta käynnistykseneston toiminnasta tälla tavalla ja onko tosiaan nyt niin, että, jos paristo alkaa olla vanhentunut, ovet avautuivat ihan ok, mutta ei "anna lupaa" käynnistyä. Miten tuo käynnistyksenesto toimii?
vai
enteileekö jostain muusta, ei tule mieleen kuin bensapumppu, meinaa ehdin siinä tohinassa jo yleismittarilla lukea akunkin, että varaustasot olivat oikein hyvät, jonka myös sisätilan dig.t mittari tupakinsytyttimessä näyttää (12.4V)
Auto parkkii ja hakamettään kattoo peliä. Peli loppu (niin varmaan myös kohta Tapolan ura Tapparan peräsimessä), kävelin autolle ja kaukokäytöllä vilautin oven (tupla painalluksella molemmat etupään ovet) auki.
Avain virtalukkoon ja EI KÄYNNISTY. Valot paloo koko mittaristossa, mutta ei inahdakaan, ei pyöritä eikä käynnisty. Siinä sitten jo aloin kaivaa hinurin numeroa, kun tuli mieleen että vilkaisen nopeasti mitä Google sanoo käynnistyksenestosta, kun oli kertakaikkikaan niin mystinen tilanne.
Luin hetken aikaa ja mainittiin, että kaukokäyttöavaimesta paristo irti ja hetken sitä sitten pyörittelin, takaisin paikoilleen, ulos autosta, ovet lukkoon ja uudestaan auki. Avain virtalukkoon ja PAM, ykkösellä käyntiin.
Onko muilla kokemusta käynnistykseneston toiminnasta tälla tavalla ja onko tosiaan nyt niin, että, jos paristo alkaa olla vanhentunut, ovet avautuivat ihan ok, mutta ei "anna lupaa" käynnistyä. Miten tuo käynnistyksenesto toimii?
vai
enteileekö jostain muusta, ei tule mieleen kuin bensapumppu, meinaa ehdin siinä tohinassa jo yleismittarilla lukea akunkin, että varaustasot olivat oikein hyvät, jonka myös sisätilan dig.t mittari tupakinsytyttimessä näyttää (12.4V)
-
- Jäsen
- Viestit: 24
- Liittynyt: Ke Joulu 10, 2014 2:42 pm
- Merkki: chrysler
- Malli: voyager
- Vuosimalli: 1999
- Iskutilavuus: 2.5
- Varustetaso: se
#2
Mulla sama vika,joka toinen päivä ajonesto päällä.Mutta yleensä lähtee pois päältä ku kaukosäätimen napeista ronklaa ovia auki ja kiinni.Pattereiden vaihto ei mulla auttanut mitään.Meneekö mittaristo välillä pimeäksi???
-
- Jäsen
- Viestit: 23
- Liittynyt: Ma Loka 13, 2014 6:28 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2007
- Iskutilavuus: 2.8CRD
- Varustetaso: Limited
#3
Ikävä juttu.belarus kirjoitti:Mulla sama vika,joka toinen päivä ajonesto päällä.Mutta yleensä lähtee pois päältä ku kaukosäätimen napeista ronklaa ovia auki ja kiinni.Pattereiden vaihto ei mulla auttanut mitään.Meneekö mittaristo välillä pimeäksi???
Minulle tämä insidentti on tapahtunut vasta kerran, eikä eilen ainakaan mittaristo pimentynyt missään vaiheessa, siis virtojen ollessa päällä. Ei pätkimistä, eikä muutakaan normaalista poikkeavaa.
-
- CCoF-Addikti
- Viestit: 173
- Liittynyt: Ma Marras 24, 2014 3:47 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Town & Country
- Vuosimalli: 2005
- Iskutilavuus: 3.8
#5
Ajonesto ei estä käynnistystä vaan sammuta käynnissä olevan moottorin...
Akku...Avain virtalukkoon ja EI KÄYNNISTY. Valot paloo koko mittaristossa, mutta ei inahdakaan
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design
ex 3.3 LE MS Design
-
- CCoF-Addikti
- Viestit: 173
- Liittynyt: Ma Marras 24, 2014 3:47 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Town & Country
- Vuosimalli: 2005
- Iskutilavuus: 3.8
#6
Ai niin, 2.8 CRD taita olla jo uudempi malli eli siinä on ajoneston siru avaimen sisällä ja muutenkin erilainen järjestelmä...
pistäkä ihmessa nyt se vuosimallikin AINA mukaan...ei sitä profiilia aina muista katto
pistäkä ihmessa nyt se vuosimallikin AINA mukaan...ei sitä profiilia aina muista katto
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design
ex 3.3 LE MS Design
-
- CCoF-Addikti
- Viestit: 173
- Liittynyt: Ma Marras 24, 2014 3:47 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Town & Country
- Vuosimalli: 2005
- Iskutilavuus: 3.8
#8
juu, mut tämä threadi on vm2007 ongelmista eikä vm9x...belarus kirjoitti:Nimenomaan käy sekunnin kaks ja sammuu,alarm settiä vilkuttaa....
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design
ex 3.3 LE MS Design
-
- Jäsen
- Viestit: 23
- Liittynyt: Ma Loka 13, 2014 6:28 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2007
- Iskutilavuus: 2.8CRD
- Varustetaso: Limited
#9
Juuri kuten käyttäjä "juss" ystävällisesti ilmoitti, auto 2.8crd vuosmallia 2007.
Sen verran uppia, että, eilen kävin ostaan paristot, vaihdoin kauko-ohjaukseen ja nyt odotellaan josko ongelma toistuu..
Sen verran uppia, että, eilen kävin ostaan paristot, vaihdoin kauko-ohjaukseen ja nyt odotellaan josko ongelma toistuu..
-
- Jäsen
- Viestit: 23
- Liittynyt: Ma Loka 13, 2014 6:28 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2007
- Iskutilavuus: 2.8CRD
- Varustetaso: Limited
#10
Nostetaan tämä taas ajankohtaiseksi. Sama auto, malli ja vuosi teki sen jälleen..ei käynnistynyt lounaalla käynnin jälkeen. Ovia lukittiin ja availtiin, kaukoavaimesta ja manuaalisesti, mutta mikään ei auttanut.Tman83 kirjoitti:Juuri kuten käyttäjä "juss" ystävällisesti ilmoitti, auto 2.8crd vuosmallia 2007.
Sen verran uppia, että, eilen kävin ostaan paristot, vaihdoin kauko-ohjaukseen ja nyt odotellaan josko ongelma toistuu..
Hinuri apuun ja auto on nyt Autokeskuksella. Huomenna aloittavat vian "etsimisen"..oikein ilolla odotan kauan menee vikaa etsiessä.
Onko kellään kokemusta uutta tai vanhaa ts vikamuotoa, joka vastaa tässä ketjussa keskusteltua?
Päivitän tänne, kun Autokeskuksen kanssa saadaan jotain selvyyttä asiaan. Ekaks kait vikakoodit ulos.
Ajokm =173tkm
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Semrush [Bot] ja 7 vierailijaa