-04 GV 3.3 öljynlauhduttimen sijainti
#1
missä öljynlauhdutin sijaitsee, päältäpäin ei näy ...
onko kaikissa bensa 3ltr sellainen
terv k
onko kaikissa bensa 3ltr sellainen
terv k
Viimeksi muokannut Tousta, La Heinä 06, 2019 5:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikkoa muokattu antamaan aiheesta paremmin tietoa
Syy: Otsikkoa muokattu antamaan aiheesta paremmin tietoa
Voyager 3.3ltr V6 -04 made in mehiko
aj 260tkm ja toimii kuin kello
aj 260tkm ja toimii kuin kello
#4
Moottorin lauhdutin on öljyn suodattimen jalassa
Laatikon lauhdutin on syylärin ja ilmastoinnin kennon välissä nelos koppasessa.kolmos koppasessa ilmastoinnin kennon edessä.
Ohjaustehostimen lauhdutin auton alla keskellä autoa apu rungon takaosassa neloskoppasessa. Kolmosessa ei taida edes olla...
Laatikon lauhdutin on syylärin ja ilmastoinnin kennon välissä nelos koppasessa.kolmos koppasessa ilmastoinnin kennon edessä.
Ohjaustehostimen lauhdutin auton alla keskellä autoa apu rungon takaosassa neloskoppasessa. Kolmosessa ei taida edes olla...
#5
suodattimen jalasta lähtee pari letkua, ne menee jonnekkin, onko siellä vielä
erillinen lauhdutin....
Tyhjensin syylärin, otin termarin irti, lämppäri hot - sain ulos about 8,5ltr
jäikö 4ltr uupumaan ?? näissähän on 12,5ltr tilavuus
letkulla painoin joka reiästä vettä ja tietty porakaivon
termarissa on 3 pientä hakasta itse kannassa, pitäskö ne työntää pois
näyttää ettei kait tule sittenkään - tiukan tuntuinen on
kiitos jelppimisestä
erillinen lauhdutin....
Tyhjensin syylärin, otin termarin irti, lämppäri hot - sain ulos about 8,5ltr
jäikö 4ltr uupumaan ?? näissähän on 12,5ltr tilavuus
letkulla painoin joka reiästä vettä ja tietty porakaivon
termarissa on 3 pientä hakasta itse kannassa, pitäskö ne työntää pois
näyttää ettei kait tule sittenkään - tiukan tuntuinen on
kiitos jelppimisestä
Voyager 3.3ltr V6 -04 made in mehiko
aj 260tkm ja toimii kuin kello
aj 260tkm ja toimii kuin kello
#6
Ei olo erillistä lauhdutinta. Ja kaikkia vesiä et saa vaihdettua millään paitsi purkamalla koneen ja jäähdytys putket kennot irti. Mutta muista jos olet huuhdellut vedellä niin laita enemmän jäähdytys nestettä raakana kuin 50/50 seoksella muuten jää pakkaskestävyys todella pieneksi. Ja termarin nastat anna olla on ihan tarkoituksella siinä.
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 371
- Liittynyt: Ma Joulu 21, 2015 7:29 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2006
- Iskutilavuus: 2.8 CRD
#8
Alimpina oleviin kohtiin! Lämmityskennoon, joskus lohkoon.... Kaikkeen mikä on irroitettua letkua, esim., alempana.
(Huolestunut pyörittää moottoria vähän aikaa kuivana ja puhaltaa päälle paineilmalla.... )
(Huolestunut pyörittää moottoria vähän aikaa kuivana ja puhaltaa päälle paineilmalla.... )
#9
nooo, voiko sini/vihreä nesteet sekoittaa ...sattuu olemaan
2 purkkia sinistä ja purkki vihreää, nyt on ruskeat, varmaan
ruosteesta värjäytynyt, ettei auta valintaa.
saan vasta huomenna uuden termarin. ollut homma
levällään
Auttaako tyhjentämistä jos käyttää letkut auki, lähtiskö
sillä loput nesteet?
2 purkkia sinistä ja purkki vihreää, nyt on ruskeat, varmaan
ruosteesta värjäytynyt, ettei auta valintaa.
saan vasta huomenna uuden termarin. ollut homma
levällään
Auttaako tyhjentämistä jos käyttää letkut auki, lähtiskö
sillä loput nesteet?
Voyager 3.3ltr V6 -04 made in mehiko
aj 260tkm ja toimii kuin kello
aj 260tkm ja toimii kuin kello
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 371
- Liittynyt: Ma Joulu 21, 2015 7:29 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2006
- Iskutilavuus: 2.8 CRD
#10
Hieman monimutkaisia noitten värien perusteella vastata nyt tällä ajalla.
Mutta jos puutarhaletkun kanssa huuhtelet niin että lämmittimen kennonkin huuhtele letkut konehuoneen puolelta irrottamalla
ja niin kauan huuhtelee systeemiä ettei tule kuin kirkasta vettä läpi niin kyllähän se aika puhtaaksi on saatu.
Paisuntasäiliön kautta, mahdollisen jäähdyttäjänkorkin läpi ja lämmöt täysillä ja vielä kenno molempiin suuntiin, meno ja paluu, niin
sitten vaan laittamaan soveltuva pakkasnestettä.
Kun tuo nyt on kovin likaisen tuntuista niin kannattaa ensin laittaa ensimmäisen huuhtelu/tyhjennyksen jälkeen kiertämään ajossa puhdistusainetta veteen sekoitettuna, pariinkin kertaan ja sitten huuhdella puhtaalla moneen kertaan. Ammattilaiset tekee lämmittimen kennon pesun painevälineillä joka tosin vaatii sitten enemmän malttia ettei jostain repeä. Puutarhaletkun kanssa vaaraa on jo olematon.
Mutta jos puutarhaletkun kanssa huuhtelet niin että lämmittimen kennonkin huuhtele letkut konehuoneen puolelta irrottamalla
ja niin kauan huuhtelee systeemiä ettei tule kuin kirkasta vettä läpi niin kyllähän se aika puhtaaksi on saatu.
Paisuntasäiliön kautta, mahdollisen jäähdyttäjänkorkin läpi ja lämmöt täysillä ja vielä kenno molempiin suuntiin, meno ja paluu, niin
sitten vaan laittamaan soveltuva pakkasnestettä.
Kun tuo nyt on kovin likaisen tuntuista niin kannattaa ensin laittaa ensimmäisen huuhtelu/tyhjennyksen jälkeen kiertämään ajossa puhdistusainetta veteen sekoitettuna, pariinkin kertaan ja sitten huuhdella puhtaalla moneen kertaan. Ammattilaiset tekee lämmittimen kennon pesun painevälineillä joka tosin vaatii sitten enemmän malttia ettei jostain repeä. Puutarhaletkun kanssa vaaraa on jo olematon.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa