Käsijarrun vapautus

Vanhemmat sekä uudemmat Voyagerit
jolako66
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2016 3:56 pm
Merkki: Chrysler
Malli: voyager
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 2.8

#1

Viesti Kirjoittaja jolako66 »

Miten saan löysättyä käsijarrun automaatin kiristimen polkimesta ?? Uusi vaijeri ei yllä y-haaraan, koska en saa vapautettua käsijarrupolkimesta kiristystä. Osaako kukaan kerholainen auttaa :(
Gmies
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 195
Liittynyt: Su Loka 26, 2014 8:06 pm

#2

Viesti Kirjoittaja Gmies »

Kun odotellaan vastauksia, niin voit tutkia olisko noista apua. https://www.youtube.com/results?search_ ... placement+
I.A.T
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 377
Liittynyt: Ma Joulu 21, 2015 7:29 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2006
Iskutilavuus: 2.8 CRD

#3

Viesti Kirjoittaja I.A.T »

Ymmärsinkö oikein että sulla on uusi etuvaijeri ja se ei yletä haarautumiseen asti?

Olihan se mullakin tiukka, mutta kunnon pihdeillä kiinni ja reipasta kiskontaa...
Ei siinä montaa senttiä jäänyt löysää. Olin mä sen poljinosankin kyllä irrottanut
ja takaisin paikalleen laittanut sitä ennen. Ja niin sinäkin jos etuvaijerin olet uusinut.

Vai olisiko sulla kevyesti eri rakenne?
Kaltcu
Jäsen
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: La Loka 06, 2018 11:06 am

#4

Viesti Kirjoittaja Kaltcu »

Itsekin vaihdoin alkuvuodesta tuon vaijerin ja ainakaan minun tarkoilla silmillä ja pienillä käsilläni ei mitään mahdollisuutta vaihtaa tuota ilman sen poljinosan irrotusta.
En muista että siinä mitään vapautus-mekanismia olisi ollut, se kierrejousi vain kiristää vaijerin. Jonkin verran piti tosiaan äheltää sen uuden vaijerin kanssa että sai paikoilleen.
2006 crd itsellä siis mallina
Grand Voyager 2.8 CRD 2006
Grand Voyager 3.3 2001 (RIP)
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija