Paljonko ajettu.
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 248
- Liittynyt: Ma Maalis 23, 2015 10:22 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2008
- Iskutilavuus: 2.8 I4
- Varustetaso: Limited
#31
-99 saksan tuonti tumppi-Voyager 2,4: 233 000km. N 8000 km tyytyväistä kilometriä tulee kelattua joka vuosi lisää
- Chrysler Grand Voyager 2008 2.8 CRD ajossa, suuttimet vaihdettu, toimii
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
-
- Aktiivinen jäsen
- Viestit: 45
- Liittynyt: Ma Huhti 27, 2015 1:56 pm
#35
'04 Sebring 2.0. Aamulla pyörähti 160 000 täyteen.
-
- Aktiivinen jäsen
- Viestit: 50
- Liittynyt: Ke Marras 25, 2015 2:30 pm
- Malli: Sebring
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 2.0
- Varustetaso: LE
#37
Stratuksella 2.0 -99 tuli mittariin tänään 276000 ja itselle 17 000. Hienosti käy ja kukkuu. Paras hinta-laatusuhde mitä yhdessäkään aiemmin omistamassani on ollut. Koko härveli maksoi 800 rahaa ja kun se oli niin mukava, niin ostin siihen sitten uudet kesägummit 240€ töineen ja pöristelin kesän ainoastaan öljyä lisäillen ja viime viikolla meni leimaankin laakista ja päätin sitten ostaa talvipirellit 299€ taas töineen. Pohjassa ei mitään merkkiä ruosteesta ja joskus laitettu massakin on hyvässä kunnossa.
Kai tuohon täytyy täyshuolto ja alustan rasvaus tehdä ja vaihtaa pa-suodin ja pallonivelten suojakumit olivat jo hieman entiset. Hieno peli ja huono selkäiselle loistovehje. Minäkin aluksi ajattelin tuon pahaksi juopoksi, mutta eipä pääse eurooppalaisilla manuaaleilla maantietä yhtään vähemmällä.
Kai tuohon täytyy täyshuolto ja alustan rasvaus tehdä ja vaihtaa pa-suodin ja pallonivelten suojakumit olivat jo hieman entiset. Hieno peli ja huono selkäiselle loistovehje. Minäkin aluksi ajattelin tuon pahaksi juopoksi, mutta eipä pääse eurooppalaisilla manuaaleilla maantietä yhtään vähemmällä.
-
- Tietäjä
- Viestit: 53
- Liittynyt: Ke Joulu 09, 2015 10:35 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Sebring
- Vuosimalli: 2004
- Iskutilavuus: 2.7 V6
- Varustetaso: LX
#39
No niin, eka postaus tälle foorumille vaikka onhan tätä tullut seurattua aktiivisesti jo vanhan foorumin ajoista. Nyt tuli kuitenkin kysyttävää/kommentoitavaa, joten tuli myös rekisteröidyttyä tänne.
Mut aiheeseen, eka Chrysler oli 1996 Stratus LX 2,5 V6 automaatti, jolla oli ajettu 222tkm kun sen ostin ja 272tkm oli mittarissa kun tuli vaihdelaatikkovika ja möin sen korjattavaksi viime syyskuussa. Reilussa neljässä vuodessa siis 50tkm.
Seuraavalla viikolla hankin 2004 Sebring LX 2,7 V6 automaatin, jolla oli ajettu 112tkm ja nyt alkaa olla 115tkm mittarissa.
Kivoja pelejä!
Mut aiheeseen, eka Chrysler oli 1996 Stratus LX 2,5 V6 automaatti, jolla oli ajettu 222tkm kun sen ostin ja 272tkm oli mittarissa kun tuli vaihdelaatikkovika ja möin sen korjattavaksi viime syyskuussa. Reilussa neljässä vuodessa siis 50tkm.
Seuraavalla viikolla hankin 2004 Sebring LX 2,7 V6 automaatin, jolla oli ajettu 112tkm ja nyt alkaa olla 115tkm mittarissa.
Kivoja pelejä!
Chrysler Sebring 2.7 V6 LX autom. 2004
Honda CR-V 2.0 i-vtec autom. 2003
ex-Chrysler Stratus 2.5 V6 LX autom. 1996
Honda CR-V 2.0 i-vtec autom. 2003
ex-Chrysler Stratus 2.5 V6 LX autom. 1996
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija