Erikoinen juttu näisse faceliftatuissa 2003-2006 Sebringeissä, että lähestulkoon kaikissa on vänkärin puolen takakaaressa ruostekukkaa. Niin myös omassa. Mikähän tuon ruostuttaa, kun kuskin puolen vastaava on täysin ehjä?
Entäs onko kukaan fiksannut moista ja miten? Itse tässä pähkäilen, että rupeenko kittailemaan kun hitsivehkeitä ei ole vai annanko vaan ruostua rauhassa.
Sebring ja takakaaren ruostuminen
#2
Pitääpä omastakin syynätä tarkemmin, vielä en ole moista havainnut. Mitä korjaamiseen tulee ja jos harrastamisen intoa piisaa niin pellille hionta, fosforihappo, pohjamaali, väri ja lakka päälle. Rajojen häivytys vesihiontapaprulla 1500/2000-2500 ja vielä lumpulla kiillotus. Isommat pojat sanoo että fosforihapon päälle voi maalata.
-
- Tietäjä
- Viestit: 53
- Liittynyt: Ke Joulu 09, 2015 10:35 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Sebring
- Vuosimalli: 2004
- Iskutilavuus: 2.7 V6
- Varustetaso: LX
#3
Hyvä tietää tuo, että mitä laittaa ja missä järjestyksessä. Pakkelilla kai tuo on leivottava sitten alkuperäisen muotoiseksi.
Laitetaanko pakkeli heti hionnan jälkeen paljaalle pellille, vai pitäiskö siihen alle levittää jotain?
Laitetaanko pakkeli heti hionnan jälkeen paljaalle pellille, vai pitäiskö siihen alle levittää jotain?
Chrysler Sebring 2.7 V6 LX autom. 2004
Honda CR-V 2.0 i-vtec autom. 2003
ex-Chrysler Stratus 2.5 V6 LX autom. 1996
Honda CR-V 2.0 i-vtec autom. 2003
ex-Chrysler Stratus 2.5 V6 LX autom. 1996
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa