Turbo exhaust elbow vai mikä lie. !
-
- Uusi jäsen
- Viestit: 3
- Liittynyt: Pe Marras 27, 2020 9:54 am
#1
Eli eli kysymykseni on voiko kyseiseen mutkapalaan hitsata sen joustoputken tilalle kiinteää putkea. Kyseinen jousto vuotaa ja sitä on kuulemma huollon mukaan vaikea hitsata.
Uuden osan tilaaminen tulee niin helvetin suolaiseksi koska pelkkää mutkaa ei saa mistään vaan mukana kai tulee torveakin jonkin matkaa. Liitän tähän oheen netistä bongaamani linkin kyseisestä laitoksesta
https://www.google.com/search?q=chrysle ... D1xg70MdOM
Uuden osan tilaaminen tulee niin helvetin suolaiseksi koska pelkkää mutkaa ei saa mistään vaan mukana kai tulee torveakin jonkin matkaa. Liitän tähän oheen netistä bongaamani linkin kyseisestä laitoksesta
https://www.google.com/search?q=chrysle ... D1xg70MdOM
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 248
- Liittynyt: Ma Maalis 23, 2015 10:22 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2008
- Iskutilavuus: 2.8 I4
- Varustetaso: Limited
#2
Exhaust elbow. Näyttää päällisin puolin normi hitsattavalta putkelta.
Ompas lyhyen näkönen joustopala tuossa, miten tuo voi toimia? 2.8 on ainaski 20cm pitkä tuo, tosin sehän on tietty vaan suora nelonen.. saisko sinne mahtumaan alkuperäistä pidempää, niitä löytyy vähän joka vauhtikaupoista. Jopa Biltemasta
Ompas lyhyen näkönen joustopala tuossa, miten tuo voi toimia? 2.8 on ainaski 20cm pitkä tuo, tosin sehän on tietty vaan suora nelonen.. saisko sinne mahtumaan alkuperäistä pidempää, niitä löytyy vähän joka vauhtikaupoista. Jopa Biltemasta
- Chrysler Grand Voyager 2008 2.8 CRD ajossa, suuttimet vaihdettu, toimii
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
-
- Uusi jäsen
- Viestit: 3
- Liittynyt: Pe Marras 27, 2020 9:54 am
#3
Osaatko sanoa onko tällä joustopalalla nyt niin paljon virkaa mitä annetaan ymmärtää, jos siihen hitsailisi vaan kiinteää putkea väliin.
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 248
- Liittynyt: Ma Maalis 23, 2015 10:22 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2008
- Iskutilavuus: 2.8 I4
- Varustetaso: Limited
#4
Kone tärisee kuitenkin jonkun verran, ja liikkuu vähän joka suuntaan kumiensa varassa. Saattaa hajottaa sen turbon laipalta tai paljon pahempaa jos pakoputki on kiinteänä.
Normaalisti se joustopala on sisältä sellanen haitari ja sen päällä se verkkosukka.
Normaalisti se joustopala on sisältä sellanen haitari ja sen päällä se verkkosukka.
- Chrysler Grand Voyager 2008 2.8 CRD ajossa, suuttimet vaihdettu, toimii
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
-
- Uusi jäsen
- Viestit: 3
- Liittynyt: Pe Marras 27, 2020 9:54 am
#5
No voihan perkele. Täytyy kattella jos saisi bilteman joustoputkesta väsättyä uuden vastaavan jouston tohon väliin.
Vinkkejä otetaan mielellään vastaan jos sellaisia on tarjolla.
Vinkkejä otetaan mielellään vastaan jos sellaisia on tarjolla.
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 248
- Liittynyt: Ma Maalis 23, 2015 10:22 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2008
- Iskutilavuus: 2.8 I4
- Varustetaso: Limited
#6
Samalla voi parannella putkistoa ja laittaa vaikka isompaa
- Chrysler Grand Voyager 2008 2.8 CRD ajossa, suuttimet vaihdettu, toimii
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa