2.7 e85

Sebring vm. 1995-2000 (pre-facelift), 2001-2006 (Facelift)
TLI
Jäsen
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: To Joulu 31, 2020 5:03 pm

#11

Viesti Kirjoittaja TLI »

eFlexFuel-sarja asennettu. Koska imusarjan joutui irroittamaan, meni hommassa jonkin aikaa. Kun tankissa oli 95e10:iä asennuksen jälkeen, niin tuo tunnisti etanolin määräksi ihan tasan sen 10% ja auto toimi ongelmitta. Sitten kun tankkasin seuraavassa tankkauksessa RE85:sta, niin syttyi heti startin jälkeen moottorin vikavalo, eFlexFuel:iin ei tullut vikakoodeja ja tunnisti etanolin määräksi sillä seoksella 42%. Moottori kyllä toimi normaalisti ja nollasin vikakoodin kotona, se oli "sytytyskatkoksia useissa sylintereissä". Täytyy seurata, miten tuo asettu. Vikakoodin nollauksen jälkeen ajettu vain parin kilometrin testilenkki, ja vikavaloa ei enää syttynyt.

300:n kanssa on ollut myös jolla kulla vähän ongelmaa:
https://lahienergia.org/etanolinhyoryinen-vuosi-takana/

Liekö ongelmien syy se, että aidossa Sebringin flexifuel-mallissa käytetään eri ruiskusuuttimia.... Jos nämä normaalit eivät niin tykkää etanolista. Mutta aikahan sen sitten vasta näyttää.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa