Voyagerin lämppärin puhallin

Vanhemmat sekä uudemmat Voyagerit
JazzMar
Jäsen
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: La Kesä 13, 2015 1:20 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Town&Country
Vuosimalli: 1996
Iskutilavuus: 3.8 v6
Varustetaso: LXI

#1

Viesti Kirjoittaja JazzMar »

Halojatapäivää :)

Olis toi t&c tällä hetkellä vähä huono puhaltaan sisätilaan ilmoja..tai siis puhaltaa kyllä mutta ei juurikaan tuulilasille ja etusivu-ikkunoille :o :shock: :?

ovissa olevat toiset kanavat tuuttaa kyllä isoo kovaa ilmaa takapenkeille mutta sinne ylempään torveen ei tule juurikaan mitään...

kojetaulun sisällä lätkyttää hetken ku on käyntiin laittanu, että jotain siellä tapahtuu kyllä. suunnanvaihtelut vaikuttaa lähinnä jalkatilan puhallukseen, mutta ikkunalle tuleva on aina sama oli asento mikä vaan.

Että onko sieltä sisuksista jotain rikki/jumissa vai voisko vika olla siinä säätimessä jolla sitä suuntaa kontrolloidaan? Onko kenelläkään samantyyppistä kokemusta??
Eihän se tartu jos heti pesee saippualla?
mika65
Jäsen
Jäsen
Viestit: 29
Liittynyt: To Syys 25, 2014 7:50 am
Merkki: Chrysler
Malli: GranVoyager
Vuosimalli: 2000
Iskutilavuus: 3.3 V6
Varustetaso: SE

#2

Viesti Kirjoittaja mika65 »

Katso nyt ensin että konehuoneen puolella on kaikki alipaine letkut ehjiä ja kiinni. Jostain ihmeellisestä kiertokulusta johtuen kun aina löytyy niitä insinöörejä jotka napsii niitä pieniä alipaine letkuja irti, milloin mistäkin syystä...... Sitten oli joku configurointi systeemi olemassa mutta muistaakseni silloin sulla vilkkuu kaikki lämppäri säätimien valot.
Minivanfan
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 159
Liittynyt: La Heinä 11, 2015 11:12 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Town&Country
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3.3

#3

Viesti Kirjoittaja Minivanfan »

Jenkkiautoissa puhaltaa melkein aina vähän lattialle. Ihmettelin samaa joskus ensimmäisten amerikanautojeni kanssa. :shock:
turboapc
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited

#4

Viesti Kirjoittaja turboapc »

ei kyllä minulla ole tullut lattialle jos säädöt lasille..

kokeile kalibrointia ja jos ei auta on joku paikka rikki..
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
hopee49
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2016 1:37 pm

#5

Viesti Kirjoittaja hopee49 »

eli onko vojassa mitään lämmitys venttiiliä mikä määrää lämmin vesi kierron
Minivanfan
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 159
Liittynyt: La Heinä 11, 2015 11:12 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Town&Country
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3.3

#6

Viesti Kirjoittaja Minivanfan »

hopee49 kirjoitti:eli onko vojassa mitään lämmitys venttiiliä mikä määrää lämmin vesi kierron
Lämpötilan säätö tapahtuu ilman sekoitusläppien avulla, eli ei lämpötilan säätöventtiiliä vesikierrossa.
hopee49
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2016 1:37 pm

#7

Viesti Kirjoittaja hopee49 »

ja olikos ne sitten sähköllä toimivia siis sekoitus läpät ja mistäs päin niitä osais etsiä .onko miten hankalassa kohissa tartteeko purkaa mitään että niihin pääsee käsiksi .itsellä grand voyager lx 3.3 bensa vm1999 ja tuntuis että lämmin ei oikein liiku suulakkeista tulee vaa mitätön henkäys .miettinny mites onko kukaan pistännyt takalämmitys linjaan sähköpumppuu että taka lämmittimeltä tulis enemmän lämpöö.
Minivanfan
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 159
Liittynyt: La Heinä 11, 2015 11:12 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Town&Country
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3.3

#8

Viesti Kirjoittaja Minivanfan »

Pitää purkaa sen verran, että tsekkaisin ensin perusjuttuja. Nouseeko lämmöt? Jos ei niin termari vaihtoon. Onko jäähdytysnestettä tarpeeksi? Pahvia nokalle jne... Meidän huushollissa kylläkin molemmat amerikantuonti-minivanit lämpiää ilman pahvia.
hopee49
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2016 1:37 pm

#9

Viesti Kirjoittaja hopee49 »

lämmöt ok ja termari vaihdettu kesällä .pahvii on laitettu keulaan.nesteen määrä kanssa katottu ja myös ilmattu ettei ois mitään ilmatulppaa järjestelmässä loppuu omat keinot ja taidot
turboapc
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited

#10

Viesti Kirjoittaja turboapc »

ei pitäs kyllä olla ongelmia näiden kanssa edes pakkasilla. ei edes tarvi pahvia laittaa keulille..
Lämpeneekö kennojen letkut niin kuumaksi että ei kärsi kunnolla käsin koskea?

kokeile vielä ylävesi letkusta ettei se uudehko termostaatti kuitenkin aukea liian aikaisin..
mittarin mukaan puolessa välissä tai vähän yli pitäisi vasta ylävesiletkun lämmetä kerrasta kun termari aukeaa

eikä ole tarvinut sähköpumppua takakennolle. jaksaa kyllä omalla pumpulla vesi liikkua..
onhan letkut oikein asennettu?
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Semrush [Bot] ja 0 vierailijaa