#1
Lähetetty: Ma Helmi 01, 2016 1:20 am
Moi. Kirjauduin uudelleen tänne kun entinen ei laskenut sisälle. Enemmän ottanut pattiin seuraava kun auto nyt toimii ja huollettu 68tkm -12/05 lyhyt Voyager 2,8 CRD:
Ajelen melkein aina yksin, pari tuhatta kilsaa tuli jopa viime vuonna. Joskus mukava laittaa pesukone kyytiin, tai tikkaat. Matkaa aina vain liian vähän.
Järjestys ollut jo kohta vuosia 2/ 2+2. 3-istuttava takimmainen varastossa. Perhekoko 4h. Emäntä hoitaa ne laatufoordillaan..
Turhauttaa maksaa Diisel veroa jos auto on pari viikkoa katoksessa ja käyn muutaman kilsan kauppareissun jos tarvetta tulee/jostain kämpästä pamahtaa vaikka jääkaappi niin mahtuu kyytiin ilman kärryjä. (Helpottaa vuokratöissä)
Ensi katsastuksessa kerron vain että pakettiautoksi kiitos ?
Kiva olis kuulla monikäyttöauto/eri penkkijärjestyksistä sekä nykyajan lakitilanteesta kokemuksia. Juttuja on 6+1 pakettiautoon asti täällä ATK:ssa:)
Sanoivat Trafilta että pitäisi olla sermi, retkeilyautoksi ei riitä mitat? Joensuussa jos käyttäisi taas syssymmällä katastuksessa niin kannattaiskohan verojen puolesta ja ilmeisesti 100km/h rajoitus tulisi?
Tiedän: Olisi pitänyt olla V6 ja Stow&Go tälle käytölle. (Vuokral. autoliike lopetti ja tuli heräteostos kun niin tyylikäs peli)
Jos joku haluaa vähän ajetun bensan yhtä vimpan päälle vaihtaa Dieseliin jos on paljon ajoa niin ei pois suljettu.
Pääasiaan siis. Katsastukseen vain ja sanoo et 2+2 pakettiautoksi niinkuin on ja paljonkohan lie säästäisi. (Turvavyöthän on takaistuttavan kolmessa itsessään niin voisi riittää purkamatta? Penkki jo painaa sen 65kg muistaakseni.)
Ei jaksais seisontaan laittaa aina pariksi viikoksi+... T: PR Jolla Liian vähän ajoa
Ajelen melkein aina yksin, pari tuhatta kilsaa tuli jopa viime vuonna. Joskus mukava laittaa pesukone kyytiin, tai tikkaat. Matkaa aina vain liian vähän.
Järjestys ollut jo kohta vuosia 2/ 2+2. 3-istuttava takimmainen varastossa. Perhekoko 4h. Emäntä hoitaa ne laatufoordillaan..
Turhauttaa maksaa Diisel veroa jos auto on pari viikkoa katoksessa ja käyn muutaman kilsan kauppareissun jos tarvetta tulee/jostain kämpästä pamahtaa vaikka jääkaappi niin mahtuu kyytiin ilman kärryjä. (Helpottaa vuokratöissä)
Ensi katsastuksessa kerron vain että pakettiautoksi kiitos ?
Kiva olis kuulla monikäyttöauto/eri penkkijärjestyksistä sekä nykyajan lakitilanteesta kokemuksia. Juttuja on 6+1 pakettiautoon asti täällä ATK:ssa:)
Sanoivat Trafilta että pitäisi olla sermi, retkeilyautoksi ei riitä mitat? Joensuussa jos käyttäisi taas syssymmällä katastuksessa niin kannattaiskohan verojen puolesta ja ilmeisesti 100km/h rajoitus tulisi?
Tiedän: Olisi pitänyt olla V6 ja Stow&Go tälle käytölle. (Vuokral. autoliike lopetti ja tuli heräteostos kun niin tyylikäs peli)
Jos joku haluaa vähän ajetun bensan yhtä vimpan päälle vaihtaa Dieseliin jos on paljon ajoa niin ei pois suljettu.
Pääasiaan siis. Katsastukseen vain ja sanoo et 2+2 pakettiautoksi niinkuin on ja paljonkohan lie säästäisi. (Turvavyöthän on takaistuttavan kolmessa itsessään niin voisi riittää purkamatta? Penkki jo painaa sen 65kg muistaakseni.)
Ei jaksais seisontaan laittaa aina pariksi viikoksi+... T: PR Jolla Liian vähän ajoa