Auto ei lämmennyt, ei sitten millään. Tyhjäkäynnillä juuri vartti mittarin verran ja ajossa tippui heti nolliin. Noh termostaatin vaihtoon ja voin sitten kertoa että on työmaata. Kannattaa varata koko viikonloppu tai 3 iltaa ainakin. Pari iltaa nyt on hääritty ja vanhat osat on irti. Se inhottava mutteri on sitten 12mm avaimella
Sen verran haluaisin tässä vaiheessa tietää että näkeekö termostaatista jotenkin onko se rikki. Vertailin tuossa uutta ja vanhaa ja pelottavasti näyttää samassa asennossa lautanen olevan ja ihan samalta... No huomenna tai ylihuomenna se sitten selviää. Mikäs muu syy voisi olla auton lämpeämättömyyteen?
Höpinää 2.8 crd:n termostaatista
#2
Tuotahan vois ihan kokeilla kuumalla vedellä? https://youtu.be/PGkSfPbGr3Y
Grand Voyager 3.3LE 1996
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 377
- Liittynyt: Ma Joulu 21, 2015 7:29 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2006
- Iskutilavuus: 2.8 CRD
#4
Kai irrottelit pyyhkimet ja muovialustan pois tieltä ennen termostaatin irrottelua?
Sittenkin on vähän ahdasta. Ja sen vanhan voi ottaa vaikka paloina pois jos on tiellä
eikä pelkää väkivaltaa käyttää. Uusihan menee tilalle.
Jotkut ovat modanneet maailmalla noita silleen, että saa ¨normaalimallisen¨ laitettua sisälle.
Vaatii toki metallitöitä. Myös siihen letkun varteen on asennettu tietyn maalista väärää termaria.
Sopii toki vain auki juuttuneen kanssa ja omat riskinsä on touhussa.
Sittenkin on vähän ahdasta. Ja sen vanhan voi ottaa vaikka paloina pois jos on tiellä
eikä pelkää väkivaltaa käyttää. Uusihan menee tilalle.
Jotkut ovat modanneet maailmalla noita silleen, että saa ¨normaalimallisen¨ laitettua sisälle.
Vaatii toki metallitöitä. Myös siihen letkun varteen on asennettu tietyn maalista väärää termaria.
Sopii toki vain auki juuttuneen kanssa ja omat riskinsä on touhussa.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Semrush [Bot] ja 0 vierailijaa