Sivu 1/2

#1

Lähetetty: La Touko 28, 2016 4:11 pm
Kirjoittaja rantpe
Onko tälle automallille jokin tyypillinen paikka mistä aloittaa akun tyhjenemisen syy? Autoon ei ole tehty mitään ylimmääräisiä kytkentöjä. Takaluukussa oleva CD-Boxi ja johtosarjat poistettu kokonaan autosta.(Tarvike)Voisiko jokin käyttölaite jäädä "päälle" ? Johtohankautuma, läpivienti ym jokin vastaava . Oletko kärsinyt samasta viasta ? Kerro .

#2

Lähetetty: La Touko 28, 2016 10:53 pm
Kirjoittaja jak900
Oletko mitannut purku virran ja jos mitattu niin mitä näyttää ?

#3

Lähetetty: Su Touko 29, 2016 3:13 am
Kirjoittaja rantpe
Moi.Teen sen tänään ,nyt lähden ensin nukkumaan.

#4

Lähetetty: Su Touko 29, 2016 3:25 pm
Kirjoittaja rantpe
Akku vaihdettu 23.2-16 Tuusulan akkuhuolto , purkaa 0.12V .

#5

Lähetetty: Su Touko 29, 2016 4:10 pm
Kirjoittaja jak900
0.12V ? Amppeereita tarvisi mitata.

#6

Lähetetty: Su Touko 29, 2016 5:16 pm
Kirjoittaja rantpe
Purkaa 0 amppeeria, ja kun akun navat kiinni niin napajännite ei laske. Epäilen että akkun vaihto edessä?

#7

Lähetetty: Su Touko 29, 2016 5:27 pm
Kirjoittaja jak900
Ota maakaapeli irti ja mittari akkun miinuksen ja irroitetun kaapelin väliin, näin saadaan mitattua amppeerit / vuoto.

#8

Lähetetty: Su Touko 29, 2016 7:10 pm
Kirjoittaja rantpe
purkaa 1.36A

#9

Lähetetty: Su Touko 29, 2016 7:13 pm
Kirjoittaja jak900
Joo ei ole normaalia noin suuri purkuvirta. Mittari edelleen kiinni ja sulakkeita pois käyttämällä metsästämään mihin purkaa.

#10

Lähetetty: Ma Touko 30, 2016 5:07 pm
Kirjoittaja rantpe
Kun radio on irti niin purku virta putoaa noin 0,05A, ja laittaa liittimet takaisin niin purku virta yli amppeerin. Eli radio viallinen. Kun osaisi tehdä liitos muutoksen että radiolle tulee virta esim.Kun avaimet virtalukossa ja "ykkös" asennossa.